×
×

دورهمی نوستالژیک ترین تیتراژهاِ و انیمیشن های کودکانه
کتاب «گنجشکک اشی مشی» از مهیار نجفی منتشر شد

  • کد نوشته: 402369
  • حمیده موسوی
  • سه شنبه, ۸ام مهر ۱۳۹۹
  • ۰
  • کتاب «گنجشکک اشی مشی» تالیف و تنظیم مهیار نجفی نوازنده و مدرس سنتور، توسط نشر «آوای بربط» منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

    کتاب «گنجشکک اشی مشی» از مهیار نجفی منتشر شد
  • کتاب گنجشکک اشی مشی از مهیار نجفی

    کتاب «گنجشکک اشی مشی» تألیف و تنظیم مهیار نجفی منتشر شد.

    به گزارش «موسیقی ایرانیان»، کتاب «گنجشکک اشی مشی» تالیف و تنظیم مهیار نجفی نوازنده و مدرس سنتور، توسط نشر «آوای بربط» منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

    این کتاب شامل بیست و دو قطعه منتخب از تیتراژ سریال ها و انیمیشن های خاطره انگیز و کودکانه دهه ۶۰ و ۷۰ تنظیم شده برای ساز سنتور است. کتاب حاضر علاوه بر جذابیت شنیداری و اجرایی برای نوازندگان کودک و نوجوان سنتور در سطح متوسطه، می تواند مورد استفاده هنرجویان بزرگسال سنتور نیز قرار بگیرد.

    از میان قطعات این کتاب می توان به تیتراژهای معرفی چون «زیر گنبد کبود»، «خونه مادر بزرگه»، «مدرسه موش ها»، «قصه های مجید»، «مادرمن»، «هادی وهدی»، «کلاه قرمزی»، «علی کوچولو» و … اشاره کرد که برای تمامی قطعات فایل های صوتی همراهی تدوین وتهیه شده که در کنار طراحی و تصویر سازی های زیبا لذت نواختن قطعات را برای علاقمندان به این ساز دو چندان می کند.

    مهیار نجفی مدرس و نوازنده سنتور و مدیر آموزشگاه موسیقی صدای مهرورزان است که سالهاست در زمینه آموزش سنتور مشغول به فعالیت و پژوهش می باشد. از وی یک کتاب دیگر با عنوان «پیشکش» قبلا به چاپ رسیده است.

    شایان ذکر است که نجفی در حال حاضر مشغول تدوین یک متد آموزشی برای ساز سنتور است که بزودی توسط نشر آوای بربط منشر خواهد شد.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=402369
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *