×
×

معرفی دو برند از بهترین مارک های پیانو

  • کد نوشته: 402174
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۶ام مهر ۱۳۹۹
  • ۰
  • پیانو سازی با صدای بسیار دلنشین و البته گرانقیمت است بنابراین ممکن است شما فقط یکبار بتوانید پیانو را خریداری نمایید پس باید در انتخاب خود دقت زیادی داشته باشید تا مبادا از انتخاب خود پشیمان شوید در اینجا ما به معرفی دو برند از معتبرترین های جهان موسیقی میپردازیم که انتخاب هریک بسیار منحصر به فرد میباشد.

    معرفی دو برند از بهترین مارک های پیانو
  • معرفی دو برند از بهترین مارک های پیانو

    معرفی دو برند از بهترین مارک های پیانو

    پیانو فیوریخ
    پیانو فویریخ (فیوریخ) بیش از ده ها سال است که توسط تیم متخصص و حرفه ای در اندازه ها و مدل های مختلفی تولید می شود. خط تولید این شرکت بسیار مدرن و پیشرفته و مطابق با معیارهای بسیار مشخص و استانداردهای به روز دنیا است و روز به روز کیفیت محصولات تولیدی آن روبه افزایش است.

    برای خرید پیانو فیوریخ در ایران می توانید به مراکز نمایندگی فویریخ در ایران گالری پیانو نوا مراجعه کنید و یا این که به صورت اینترنتی به وب سایت پیانو نوا مراجعه کرده تا با بررسی مشخصات و ویژگی های هر کدام از مدل ها انتخاب مناسبی داشته باشید.

    مهمترین خدمات ارائه شده در مراکز فروش پیانو فیوریخ (فویریخ ) عبارت است از:

    ارسال مطمئن محصول در کمترین زمان ممکن
    امکان مرجوع کالا در صورت آسیب دیدگی
    ضمانت ۵ ساله معتبر
    خدمات پس از فروش
    نمایندگی معتبر و ضمانت اصالت کالا
    امکان خرید اقساطی
    و …

    البته باید گفت که برخی از فروشگاه پیانو نوا امکان خرید اقساطی پیانو را نیز برای مشتریان خود در نظر میگیرد تا بتوانند مدل ایده آل خود را خریداری نمایند.

    طراحی و ساخت پیانو فویریخ

    پیانو فیوریخ (فویریخ ) جزو برندهای مشهور و نام آور جهانی است که توانسته با طراحی زیبا و کارایی بالا مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. اگر قصد خرید یک پیانو خوب را دارید تا تجربه هیجان انگیز نواختن صدای سازی اصیل را داشته باشید پیشنهاد می کنیم حتما به مدل های این برند نگاهی بندازید، برای اینکه علاوه بر کیفیت خوب و صدای دلنشین از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

    این نوع پیانو به گونه ای طراحی و ساخته شده است که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند و همه را مات صدای دلنشین خود می کند به گونه ای که از شنیدن صدای آن هیچ وقت خسته نمی شوید. تنظیمات آن راحت است و کار کردن با آن اشتیاق نوازنده و شنونده را زیاد می کند.

    بدون هیچ گونه تردیدی گرند پیانو فویریخ ، با کیفیت ترین خوش نوا ترین و بهترین نوع پیانو است. کیفیت ساخت و استحکام بدنه این مدل پیانوها و هرگونه مدلی از پیانو فویریخ بالاست و عملکرد و صدای آن بسیار استثنایی است.

    به زبان ساده، این پیانو، انتخاب اول پیانیست های حرفه ای در سرتاسر جهان می تواند باشد.

    پیانو های یاماها
    چه یک نوازنده متوسط ​​باشید و چه یک پیانیست باتجربه باشید ، پیانوهای یاماها می توانند گزینه ای عالی برای شما باشند.

    مارک پیانو یاماها و سازهای موسیقی آن (به ویژه پیانو) شهرت و محبوبیت زیادی در بین نوازندگان به دست آورده است. در واقع ، پیانوهای یاماها همچنان یکی از ثابت ترین گزینه ها در بین پیانیست ها هستند.

    علت اصلی آن این است که – این سازهای موسیقی کیفیت برتر ، دامنه صدای موسیقی بی عیب و نقص و طراحی زیبایی پسندانه ای دارند.

    به چه دلایلی پیانو یاماها انتخاب اول پیانیست های جهان است ؟

    ۱. کیفیت استثنایی: یکی از بارزترین ویژگیهای پیانوهای یاماها کیفیت استثنایی آنها است که طول عمر بسیار خوبی را تضمین می کند.

    ۲. تنوع زیاد در انتخاب: این برند انواع متنوعی از مدل های پیانو را تولید می کند که متناسب با نیازهای همه نوازندگان (از جمله نوازندگان آماتور و پیانیست های حرفه ای) است.

    ۳. Superior Musical Range: جدا از کیفیت و تنوع ، یکی از ویژگی های بارز پیانوهای Yamaha که باعث شده مارک تجاری در بین بقیه متفاوت باشد ، دامنه صدای موسیقی برتر آنها است. به عنوان مثال ، پیانوهای یاماها در طیف گسترده ای از لول موسیقی که شامل پیانوهای صحنه ای ، پیانوهای دیجیتال ، پیانوهای هیبریدی ، پیانوهای قابل حمل ، پیانوهای ایستاده ، پیانوهای بزرگ و … موجود است.

    ۴. طراحی زیبا: آیا شما به دنبال خرید پیانو هستید که دارای طراحی شیک و مدرن باشد؟ اگر بله ، پس پیانوهای یاماها گزینه ایده آلی برای شما خواهد بود. این برند قبلاً انواع متنوعی از پیانوهای چشمگیر را تولید کرده است که شامل مدلهای گران قیمت با طراحی سفارشی و پیانوهای ارزان قیمت با زیبایی بسیار جلب توجه میکند.

    ۵.اعتبار برند: آخرین ویژگی در مورد شهرت بی نظیر برند است. نیازی به ذکر نیست ، این یک مارک شناخته شده جهانی است که شهرت قابل توجهی دارد. وقتی نوبت به طراحی پیانو می رسد ، این برند کاملاً از استانداردها و معیارهای با کیفیت بالا پیروی می کند.

    اگر به دنبال پیانو های فویریخ و یاماها از بهترین مارک های پیانو هستید گالری پیانو نوا نمایندگی محصولات و برند های معتبر پیانو در ارائه خدمات به شما آماده است .

    راه های ارتباطی
    اصفهان: خیابان چهارباغ بالا، مجتمع پارسیان، گالری پیانو نوا، با مدیریت آقای رضا پوست دوز
    شماره تماس: ۰۳۱۳۶۲۶۳۹۱۶
    شماره همراه: ۰۹۱۳۱۱۴۴۶۰۰
    ایمیل: info@pianonava.com

    تهران: پاسداران، برج سفید، لابی دوم
    شماره تلفن: ۰۲۱۲۲۵۵۷۷۱۷
    شماره همراه: ۰۹۱۲۵۱۷۰۰۶۰

    منبع: رپرتاژ آگهی
    https://musiceiranian.ir/?p=402174
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *