×
×

به سرپرستی کیوان محمدی

  • کد نوشته: 40142
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۶ام مرداد ۱۳۹۲
  • ۰
  • گروه موسیقی «سعدی» به سرپرستی کیوان محمدی و آواز محمود صالحی در تهران به روی صحنه می رود.

    به سرپرستی کیوان محمدی
  • پوستر کنسرت سعدی

    پوستر کنسرت سعدی (برای بزرگنمایی کلیک کنید)

    موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: گروه موسیقی «سعدی» به سرپرستی کیوان محمدی و آواز محمود صالحی در تهران به روی صحنه می رود.

    این گروه که اکثر قطعات اجرایی آن دارای حس ملی و میهنی است، در تاریخ ۲۴ مرداد ماه سال جاری در تالار اندیشه حوزه هنری به اجرای آثاری از جواد بطحائی می پردازد.

    این کنسرت در دو بخش برگزار می شود، در بخش نخست که در آواز دشتی خواهد بود، ابتدا قطعات «پیش درآمد – نجوا»، «ساز و آواز»، «تصنیف وطن من»، «ساز و آواز»، «تصنیف بهشت من»، «ساز و آواز» و «رِنگ شیرین» اجرا می شود و سپس اعضای گروه سعدی در بخش دوم کنسرت که در آواز اصفهان خواهد بود، قطعات «پیش درآمد – به یاد دوست»، «ساز و آواز»، «تصنیف بام ایران»، «ساز و آواز» و «تصنیف فدای ایران» را به روی صحنه خواهند برد.

    کیوان محمدی (سرپرست گروه، تار و سه تار)، علیرضا باباخانی (عود)، امیر اکبر نظری (سنتور)، کیمیا نیک پور فرخ (کمانچه)، محمدرضا میرحسینی (تنبک)، نیما بطحائی (سنتور)، وحید سلیمانی نژاد (کمانچه آلتو)، حامد مردانی مهرآباد (نی) و پیمان آعلی (تار) به عنوان نوازنده در این کنسرت محمود صالحی (آواز) را همراهی خواهند کرد.

    علاقه مندان برای تهیه بلیط برای این کنسرت می توانند با مراکز فروش به شماره های ۰۲۱۴۴۲۲۶۴۳۶ و ۰۲۱۴۴۲۶۱۹۹۳ (آموزشگاه سعدی)، ۰۲۱۸۸۳۱۳۸۶۷ و ۰۲۱۸۸۳۱۳۸۶۸ (مرکز موسیقی بتهوون) و شماره موبایل ۰۹۱۲۳۸۸۸۳۳۶ تماس حاصل نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=40142
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *