×
×

قطعاتی از نواهای فولکلور اقوام مختلف ایرانی
آلبوم «نغمه های ایرانی۲» از حمید سروری زاده منتشر شد

  • کد نوشته: 400520
  • حمیده موسوی
  • چهارشنبه, ۲۶ام شهریور ۱۳۹۹
  • ۰
  • آلبوم موسیقی «نغمه‌های ایرانی ۲» از حمید سروری‌زاده، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری چکاوک زنده رود اسپادانا منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    آلبوم «نغمه های ایرانی۲» از حمید سروری زاده منتشر شد
  • نغمه های ایرانی۲ منتشر شد

    آلبوم موسیقی «نغمه‌های ایرانی ۲» از حمید سروری‌زاده، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری چکاوک زنده رود اسپادانا منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، پس از آلبوم «نغمه‌های ایرانی»، حمید سروری زاده آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی، دومین اثرش را تحت عنوان «نغمه های ایرانی۲» راهی بازار موسیقی کرده است.

    این اثر در راستای آلبوم پیشین، شامل قطعاتی از نواهای فولکلور اقوام مختلف ایرانی همچون آذری، اصفهان، شیراز، یاسوج، کردستان و… است که در قالب ۱۹ قطعه بی کلام چون «هی یار هی یار»، «یار بانو»، «تکنوازی»، «ربابه جان»، «همنوازی سه تار»، «گل گندم»، «دو به دو»، «تکنوازی۲»، «روناک»، «شیرین شیرین» و… چیدمان یافته است.

    حمید سروری‌زاده، نوازندگی سه‌تار، دف، تنبک، کوزه و دایره اثر تازه اش را بر عهده داشته و ضبط، میکس و مسترینگ اثر بر عهده مجتبی صادقی و کامبیز جهانبخش (چکاوک زنده رود اسپادانا) بوده است.

    شایان ذکر است که آلبوم «نغمه های ایرانی۲» از حمید سروری زاده، منتشر شده و علاقمندان می توانند این اثر را بصورت آنلاین از «موسیقی ایرانیان» شنیده و در صورت تمایل دانلود نمایند.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=400520
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *