×
×

طی سال گذشته
۳ هنرستان هنرهای زیبا در استان‌ها افتتاح شد

  • کد نوشته: 397229
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۳ام شهریور ۱۳۹۹
  • ۰
  • هنرستان‌های هنرهای زیبا و موسیقی کشور به ۴۴ هنرستان، افزایش یافت.

    ۳ هنرستان هنرهای زیبا در استان‌ها افتتاح شد
  • علی اکبر صفی پور

    هنرستان‌های هنرهای زیبا و موسیقی کشور به ۴۴ هنرستان، افزایش یافت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» و به نقل از روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌ علی‌اکبر صفی پور، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری گفت: در سال گذشته، سه هنرستان هنرهای زیبا در استان‌های مختلف، افتتاح شد و تعداد هنرستان‌های فعال در آموزش هنر به ۴۴ هنرستان رسید. هنرستان هنرهای زیبای دخترانه ایلام، هنرستان هنرهای زیبای پسرانه بروجرد در استان لرستان و هنرستان هنرهای زیبای دخترانه در بیرجند خراسان جنوبی، در سال گذشته آغاز به کار کردند.

    صفی‌پور در ادامه گفت: هنرستان‌های هنرهای زیبا و موسیقی، سابقه طولانی در کشور ما دارند و از مراکز مهم و معتبر آموزش هنر هستند که توسعه کمی و کیفی این هنرستان‌ها با توجه به نیازهای استان ها در دستور کار قرار گرفته است. سال گذشته با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سه استان ایلام، لرستان و خراسان جنوبی و آموزش و پرورش این سه استان، این هنرستان‌ها افتتاح شدند.

    هنرستان ایلام در رشته‌های نمایش، موسیقی ایرانی و نقاشی، هنرستان پسرانه بروجرد در رشته‌‌های گرافیک، نمایش و موسیقی و هنرستان بیرجند در رشته‌های سینما، نقاشی و نمایش در حال حاضر آموزش می‌دهند که به تدریج تعداد رشته‌ها نیز افزایش می‌یابد.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=397229
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *