×
×

با نام رویای دیوانگان
نخستین اثر رسمی بهنام عمران منتشر شد

  • کد نوشته: 397209
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۳ام شهریور ۱۳۹۹
  • ۰
  • بهنام عمران، نوازنده و مدرس سازهایی چون آکاردئون، ملودیکا و پیانو، نخستین اثر رسمی خود را با نام «رویای دیوانگان» برای ساز آکاردئون آهنگسازی و اجرا کرده که این اثر در قالب ۹ قطعه ساخته و پرداخته شده است.

    نخستین اثر رسمی بهنام عمران منتشر شد
  • رویای دیوانگان از بهنام عمران منتشر شد

    نخستین آلبوم رسمی بهنام عمران تحت عنوان «رویای دیوانگان»، منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، بهنام عمران، نوازنده و مدرس سازهایی چون آکاردئون، ملودیکا و پیانو، نخستین اثر رسمی خود را با نام «رویای دیوانگان» برای ساز آکاردئون آهنگسازی و اجرا کرده که این اثر در قالب ۹ قطعه به عناوین «فراموشی یک رویا»، «فانوس»، «۴۸ ساعت تا پاییز»، «گذر از مه»، «والس باران»، «آخرین برگ»، «پنجره ای در بام»، «کوچ نشین» و «تانگوی دیوانگان» چیدمان یافته است.

    صدا برداری و تهیه نسخه نهایی آلبوم «رویای دیوانگان» را حامی حقیقی و پخش آن را مرکز نشر و پخش جوان بر عهده داشته اند.

    بهنام عمران، سازهای ملودیکا، آکاردیٔون و پیانو را بصورت خود آموز و پژوهشی فرا گرفته است و بعدها دوره مربی گری موسیقی کودک، دوره کیبورد و سلفژ خصوصی را زیر نظر اساتید مختلف تحصیل کرده. سرپرستی آنسامبل دوک، اجرای تخصصی آثار یان تیرسن، نوازندگی ملودیکا و کازو در موسیقی سریال «ماماهوت» به آهنگسازی مهرداد مهدی – شبکه دوم صدا و سیما –۱۳۹۵، آهنگسازی موسیقی نمایش «هنر» نوشته ی یاسمینا رضا به کارگردانی زهره محمدی – تالار محراب – ۱۳۹۵، آهنگسازی موسیقی متن بازی تلفن همراه «Castle Mastle» و… از جمله فعالیت های ثبت شده در پرونده هنری این موزیسین است.

    شایان ذکر است که آلبوم آکاردئون نوازیِ «رویای دیوانگان» از بهنام عمران، در دسترس مخاطبان و علامندان قرار گرفته و می توان آن را مراکز معتبر فروش تولیدات موسیقی و یا وبسایت های مجاز و شناخته شده به صورت قانونی تهیه کرد.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=397209
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *