×
×

عیادت نماینده وزیر فرهنگ از پیشکسوت موسیقی نواحی

  • کد نوشته: 396025
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۲۷ام مرداد ۱۳۹۹
  • ۰
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان از طرف وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و به نمایندگی از موسسه هنرمندان پیشکسوت از شیرمحمد اسپندار ـ پیشکسوت موسیقی نواحی ـ عیادت کرد.

    عیادت نماینده وزیر فرهنگ از پیشکسوت موسیقی نواحی
  • عیادت نماینده وزیر فرهنگ از استاد اسپندار

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان از طرف وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و به نمایندگی از موسسه هنرمندان پیشکسوت از شیرمحمد اسپندار ـ پیشکسوت موسیقی نواحی ـ عیادت کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» و به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، حسین مسگرانی؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان همراه جمعی از هنرمندان استان با حضور در شهرستان ایرانشهر از استاد شیرمحمد اسپندار عیادت کرد.

    مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: توجه به سلامتی هنرمندان به ویژه اساتید پیشکسوت به صورت مستمر سرلوحه کار این اداره کل است و جویای احوال این هنرمندان از طرق مختلف بوده‌ایم.

    حسین مسگرانی افزود: با توجه به شرایط استاد اسپندار همواره طی تماس تلفنی جویای احوال این هنرمند گرانقدر هستیم و بنده به نمایندگی از سوی وزیر محترم فرهنگ وارشاد اسلامی در منزل وی حضور یافته و از نزدیک در جریان وضعیت جسمانی ایشان قرار گرفتم.

    مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با ابراز خوشحالی از رضایتبخش بودن حال عمومی شیرمحمد اسپندار بیان کرد: استاد اسپندار جزو اساتید ارزشمند و پیشکسوت موسیقی کشور است و از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد توجه و حمایت قرار دارند. با هماهنگی صورت گرفته با موسسه هنرمندان پیشکسوت در صورت نیاز به حضور پرستار در خانه استاد، هزینه‌های این کار تامین خواهد شد.

    مسگرانی ادامه داد: با توجه به مشکل چشم ایشان، در صورت نیاز به درمان، چه در داخل و چه در خارج استان پیگیری و هماهنگی لازم انجام خواهد شد. استاد شیرمحمد اسپندار از طرف شورای ارزشیابی هنرمندان کشور برای بهره‌مندی از طرح تکریم به صندوق اعتباری هنر معرفی شده‌اند که از همین ماه انجام خواهد شد.

    منبع: موسیقی ایرانیان https://musiceiranian.ir/
    https://musiceiranian.ir/?p=396025
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *