×
×

کتابی 64 صفحه ای شامل سه بخش
قطعات و تمرین های آرش احمدی نسب «واگویه» شد

  • کد نوشته: 395791
  • حمیده موسوی
  • یکشنبه, ۲۶ام مرداد ۱۳۹۹
  • ۰
  • مجموعه قطعات و تمرین هایی برای سه تار از آرش احمدی نسب، در قالب کتابی با عنوان «واگویه» و توسط انتشارات عارف راهی بازار شد.

    قطعات و تمرین های آرش احمدی نسب «واگویه» شد
  • کتاب واگویه

    مجموعه قطعات و تمرین هایی برای سه تار از آرش احمدی نسب، در قالب کتابی با عنوان «واگویه» و توسط انتشارات عارف راهی بازار شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، کتاب «واگویه»، شامل مجموعه قطعات و تمرین‌هایی از آرش احمدی‌نسب است که به معرفی تکنیک‌های جدید سه تار نوازی برای هنرجویانی می‌پردازد که حداقل دوره مقدماتی را گذرانده‌اند. تکنیک‌هایی که در سالیان اخیر، بیشتر در نواخته‌های نوازندگان معاصر به گوش رسیده و کمتر در قالب آموزشی مطرح شده‌اند. هدف اصلی کتاب، ملموس کردن این قابلیت‌های اجرایی برای هنرجویان است.

    این کتاب شامل سه بخش است که در بخش اول و مقدمه به توضیح نکات و نشانه‌ها پرداخته شده، در بخش دوم ۱۱ تمرین آمده و در بخش سوم و پایانی ۱۱ قطعه برای نواختن ثبت شده است.

    آرش احمدی‌نسب، متولد مرداد ماه ۱۳۵۵ در تهران و فارغ التحصیل رشته نوازندگی موسیقی ایرانی در مقطع کارشناسی از دانشگاه هنر تهران است، وی موسیقی را با ساز سه تار از سن سیزده سالگی نزد محمد فیروزی آغاز کرد و مدتی نیز از محضر استاد محمدرضا لطفی و حسین علیزاده بهره جست. او دوره‌های فراگیری تار را با فرخ مظهری، فریبرز عزیزی، محمدرضا ابراهیمی و بهروز همتی ادامه داد و تحصیلات خود را در رشته موسیقی در دانشگاه هنر به پایان رسانده است.

    شایان ذکر است که کتاب ۶۴ صفحه ای «واگویه» از آرش احمدی نسب، توسط نشر عارف در اختیار هنرجویان و نوازندگان سه تار قرار گرفت.

     

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=395791
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *