×
×

از سوی معاون امور هنری وزیر ارشاد
شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر معرفی شدند

  • کد نوشته: 395711
  • حمیده موسوی
  • شنبه, ۲۵ام مرداد ۱۳۹۹
  • ۰
  • معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور احکامی جداگانه اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره موسقی فجر را منصوب کرد.

    شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر معرفی شدند
  • شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر

    معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور احکامی جداگانه اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره موسقی فجر را منصوب کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، سیدمجتبی حسینی معاون امور هنری وزیر ارشاد، در احکامی مجید کیانی، حسن ریاحی، شاهین فرهت، نادر مشایخی و محمد اله‌یاری مدیرکل دفتر موسیقی را به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر منصوب کرد.

    در حکم معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اعضای این شورا آمده است:

    «با عنایت به بند ۲ فصل دوم آئین نامه جشنواره موسیقی فجر و نظر به سوابق علمی و تجربیات هنری جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان عضو شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر منصوب می شوید.

    امید است همکاری صمیمی جنابعالی و ارائه راهکارهای مناسب در این شورا، موجب شود تا با بررسی و شناخت نقاط قوت و ضعف جشنواره، شاهد ارتقای کمی و کیفی در این دوره باشیم.»

    بر اساس اصلاحیه‌ای که تازگی در آیین‌نامه جشنواره موسیقی فجر صورت گرفت، شورای سیاستگذاری جشنواره متشکل از چهار هنرمند موسیقی، دبیر جشنواره، مدیرکل دفتر موسیقی و معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. دبیر جشنواره موسیقی فجر نیز در جلسه‌های شورای سیاستگذاری تعیین می‌شود و به اعضای شورای اضافه می‌شود.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=395711
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *