×
×

همراه با چند قطعه ناشنیده
«با من بخوان» با آهنگسازی حسام ناصری و آواز علیرضا قربانی منتشر شد

  • کد نوشته: 395172
  • حمیده موسوی
  • سه شنبه, ۲۱ام مرداد ۱۳۹۹
  • ۰
  • آلبوم «با من بخوان» به آهنگسازی و تنظیم حسام ناصری و خوانندگی علیرضا قربانی در قالب ۱۰ قطعه منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    «با من بخوان» با آهنگسازی حسام ناصری و آواز علیرضا قربانی منتشر شد
  • آلبوم با من بخوان منتشر شد

    آلبوم «با من بخوان» به آهنگسازی حسام ناصری و آواز علیرضا قربانی، توسط آهنگ اشتیاق روانه بازار موسیقی شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم «با من بخوان» به آهنگسازی و تنظیم حسام ناصری و خوانندگی علیرضا قربانی در قالب ۱۰ قطعه به عناوین «میدانی تو» با شهر ابوسعید ابوالخیر، «عاشقانه نیست» با شعر اهورا ایمان، «دلم گرفته» با شعر مریم مروج، «آمد خزان» با شعر مولانا، «الله مزار» با شعر محمد ابراهیم جعفری، «بوی گیسو» با شعر واقف لاهوری، «روزگار غریب» با شعر احمد شاملو و حمید خلف بیگی، «پل» با شعر احمد امیر خلیلی، «باغ اهورایی» با شعر حسین منزوی و «از خون جوانان» با شعر و آهنگ عارف قزوینی تولید و منتشر شد.

    این اثر که قطعات شناخته شده و شنیدنی پروژه با من بخوان را شامل می شود، همراه با چند قطعه جدید از این پروژه در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

    حسام ناصری (آهنگساز،پیانو و سازهای الکترونیک)، سامان صمیمی، میثم مروستی، نیلوفرمحبی، امین عطایی، نگار فرجی (ویولون)، میثم مروستی، امین عطایی، مهرداد عالمی، پانیه کازرونی (ویولا) سامان صمیمی(کمانچه)، پویا سرایی (سنتور)، میلاد محمدی(تار و سه تار)، سعید نودهی (دوتار)، حسام صدفی نژاد (ابوا)، آرشاک ساحاکیان (دودوک)، زکریا یوسفی (سازهای کوبه‌ای)، نگین گودرزی، مهگل صفدری، نگار فرجی (هم خوانان)، آرش پاکزاد (میکس و مسترینگ) در این اثر هنرنمایی و همکاری داشته اند.

    ضبط اثر در استودیو تم (مازیار مرتاضیه)، استودیو شهر صدای پارسیان (حامی حقیقی) و استودیو نواک (حسام ناصری) انجام شده است.

    شایان ذکر است که آلبوم موسیقی «با من بخوان» به اهنگسازی حسام ناصری و آواز علیرضا قربانی، راهی بازار موسیقی شده و علاقمندان می توانند این اثر را از مراکز و وبسایت های معتبر فروش آثار موسیقی تهیه نمایند.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=395172
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *