×
×

با شعری از علی بحرینی
تک آهنگ «ای جان» از جاوید شفیعی منتشر شد

  • کد نوشته: 395161
  • حمیده موسوی
  • سه شنبه, ۲۱ام مرداد ۱۳۹۹
  • ۰
  • جاوید شفیعی خواننده موسیقی ایرانی دومین قطعه رسمی خود با نام «ای جان» را با همکاری علی بحرینی و میلاد اکبری منتشر کرد.

    تک آهنگ «ای جان» از جاوید شفیعی منتشر شد
  • آهنگ ای جان با صدای جاید شفیعی

    جاوید شفیعی خواننده موسیقی ایرانی دومین قطعه رسمی خود با نام «ای جان» را با همکاری علی بحرینی و میلاد اکبری منتشر کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، قطعه «ای جان» به خوانندگی جاوید شفیعی از سروده‌های علی بحرینی و ساخته‌ها و تنظیم میلاد اکبری است که منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

    بهروز میرزایی (گیتار) و کیان دارات (سه تار) به عنوان نوازنده در این اثر هنرنمایی کرده‌اند و میلاد فرهودی، میکس و مستر این کار را به اتمام رسانده است.

    چندی پیش نخستین قطعه شفیعی با نام «بغض جدایی» با دکلمه‌ای از حسین سلیمانی بازیگر و ترانه‌سرای مطرح کشور منتشر و با اقبال مخاطبان موسیقی ایرانی همراه شد.

    همچنین تک آهنگ‌های دیگری با مدیریت میلاد اکبری آهنگساز و تنظیم کننده سرشناس موسیقی تولید شده است که به زودی منتشر خواهند شد و در ادامه شاهد حضور پررنگ این خواننده در عرصه موسیقی ایرانی خواهیم بود.

    جاوید شفیعی از سال ۱۳۸۴ با حضور در کلاس‌های آواز و ردیف ایرانی استاد مهران زمانی پا به عرصه موسیقی گذاشته و در ادامه در کلاس‌های آواز استاد مهدی فلاح شرکت کرده است.

    شایان ذکر است که قطعه‌ «ای جان» با صدای جاوید شفیعی با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دسترس مخاطبان قرارگرفته است که در ادامه می توانید آن را شنیده و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    آنلاین بشنوید:

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=395161
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *