×
×

حامد همایون: برمی‌گردم و «دوباره عشق» می‌خوانم

  • کد نوشته: 392888
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۸ام مرداد ۱۳۹۹
  • ۰
  • حامد همایون از هوادارانش خواست: با رعایت توصیه‌های بهداشتی کمک کنیم تا هر چه زودتر این روزهای سکوت و دوری تمام شود و بار دیگر در کنار هم دوباره از عشق بخوانیم.

    حامد همایون: برمی‌گردم و «دوباره عشق» می‌خوانم
  • حامد همایون

    حامد همایون

    حامد همایون خواننده موسیقی پاپ از هوادارانش به رعایت نکات و توصیه های بهداشتی،  ابراز خرسندی کرد که مردم جامعه نسبت به خطرات این بیماری آگاه تر از قبل شده اند و به عنوان مثال این روزها کمتر کسی را بدون ماسک در خیابان ها و سایر اماکن مشاهده می‌کنیم.

    خواننده آلبوم دوباره عشق در پایان این گفت و گو خاطر نشان کرد که شیوع کرونا بر تمام وجوه زندگی مردم از جمله اقتصاد لطمه های سنگینی وارد کرده است و مشاغل هنری در این میان ضربات مهلکی را متحمل شده اند. اما می‌توان با امید و همت و در کنار هم نجیره انتقال این ویروس منحوس را قطع کرد و کرونا را شکست داد. امیدورام این روزهای تلخ را هرچه زودتر پشت سر بگذاریم و دوباره عشق را بخوانیم.

    آلبوم جدید در شوق دیدار با هواداران

    این خواننده پاپ در مورد فعالیت‌های هنری خود در این روزهای کرونایی گفت: با شیوع این بیماری هرچند سالن های موسیقی ساکت و خلوت است و شوق دیدار با هوادارانم هر لحظه بیشتر می‌شود اما این سکوت و دوری از صحنه مانع از فعالیت‌های هنری ما نشده و در این مدت مشغول تولید آلبوم موسیقی بودیم.

    این هنرمند افزود: بعد از کنسرت آمریکا قرار بود آلبومی را روانه بازار کنیم اما حس کردیم که هم مخاطبان ما و هم خود ما قدری دچار تغییر در ذائقه هنری و شنیداری شدیم. همین امر باعث شد با توجه به این تغییرات، آلبوم دیگری را تولید کنیم و چند قطعه از آلبوم قبلی را هم به فهرست آهنگ‌های این آلبوم اضافه کنیم.

    وی افزود: امیدوارم که نسخه فیزیکی این آلبوم جدید با حمایت موسسه ترانه شرقی زمانی روانه بازار شود که امکان برگزاری کنسرت و مراسم رونمایی وجود داشته باشد. چون هیچ حسی برای یک هنرمند جایگزین احساس روی صحنه بودن و در مقابل هواداران اجرا کردن نخواهد شد.خواننده آلبوم «دوباره عشق» از هوادارانش خواست: با رعایت توصیه‌های بهداشتی کمک کنیم تا هر چه زودتر این روزها

     کنسرت آنلاین؛ راهی برای عبور از بحران اقتصاد موسیقی

    حامد همایون درباره برگزاری کنسرت آنلاین در این شرایط گفت: گروه ما بر حسب وظیفه در ایام نوروز و در روزهایی که باید مخاطبان خود را به در خانه ماندن تشویق می‌کردیم و برای تلطیف روحیه مخاطبان خود کاری انجام می‌دادیم در تاریخ هفتم فروردین اقدام به برگزاری کنسرت آنلاین کردیم.

    وی ادامه داد: امروز شرایط بگونه ای رقم خورده که معلوم نیست تعطیلی کنسرت‌ها و اجراهای زنده تا چه زمانی تداوم داشته باشد؛ این تعطیلی اجراهای زنده ضررهای هنگفت مالی را برای بسیاری که کنسرت‌ها اصلی ترین محل درآمد و امرار معاش آنهاست وارد کرده است که نوازندگان، صدابرداران، نورپردازان و عوامل اجرایی سالنها و بسیاری دیگر از جمله این افراد هستند.

    وی افزود: در چنین شرایطی شاید برگزاری کنسرت های آنلاین غیر رایگان تنها راه حل عبور از این بحران اقتصادی باشد که گریبانگیر هنرمندان موسیقی شده است.

    منبع: ایرنا
    https://musiceiranian.ir/?p=392888
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *