×
×

سید محمد میرزمانی: سراغ شاعران کلاسیک رفتم
تجربه آهنگساز پیشکسوت از ابتلا به کرونا

  • کد نوشته: 391253
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۹ام تیر ۱۳۹۹
  • ۰
  • سید محمد میرزمانی آهنگساز و رهبر ارکستر پیشکسوت، در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود پس از رهایی از بیماری کرونا، از آغاز پژوهش برای ساخت چند قطعه حول محور آثار شاعران کلاسیک ایرانی خبر داد.

    تجربه آهنگساز پیشکسوت از ابتلا به کرونا
  • سید محمد میرزمانی آهنگساز و رهبر ارکستر پیشکسوت کشورمان که مدتی است از بیماری کووید ۱۹ رهایی یافته، ضمن تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی بیان کرد: خدا را شاکرم که با مراقبت و قرنطینه کامل توانستم بیماری کووید ۱۹ را از سر بگذرانم و بار بتوانم به فعالیت‌هایم در موسیقی بپردازم.

    وی افزود: متاسفانه من سال‌های زیادی است که دیابت دارم و در این مدت نیز نهایت تلاش خود را انجام دادم تا نسبت به رعایت موارد پیشگیرانه برای بالا رفتن قند کارهایی را انجام دهم. در اواخر زمستان سال گذشته بود که می‌بایست نسبت به ترمیم و درمان دندان‌هایم اقدام می‌کردم و به دلیل همین ماجرای بالا بودن قند خون، روند درمانی دندان‌هایم با مشکل مواجه می‌شد. به هر حال شرایط دندان‌هایم به شکلی بود که حتماً باید نسبت به ترمیم و درمان آن اقدام می‌کردم. به همین منظور به پزشک مربوطه مراجعه کردم.

    میرزمانی اضافه کرد: بعد از مراجعه به دندانپزشکی بود که بیمار شدم و جالب اینکه پزشکان اصلاً تشخیص ندادند که من به ویروس کرونا مبتلا شده‌ام. تا اینکه روز ۲۸ اسفند و بعد سی‌تی اسکنی که از ریه من صورت گرفت، تشخیص داده شد که بنده به کرونا مبتلا هستم و بعد از آن بود که ماجرای درمان، قرنطینه و مراقبت‌های پیرامونی آغاز و خوشبختانه ماجرا به شکلی جلو رفت که به لطف خداوند توانستم سلامتی خود را پیدا کنم.

    این آهنگساز در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به فعالیت‌های تازه‌اش در عرصه موسیقی گفت: در این مدت ضمن فعالیت در حوزه تدریس و امور جاری زندگی مشغول پژوهش و مطالعه روی آثار شاعران کلاسیک ایران از جمله حافظ، شمس و دیوان عراقی هستم که بتوانم بر اساس استخراجی که از روی این مطالعات به دست می‌آورم تولید چند قطعه را آغاز کنم.

    وی در پایان افزود: در این چارچوب فعالیت‌هایی را نیز آغاز کرده‌ام که به زودی درباره آن‌ها اطلاع رسانی خواهم کرد. به هر حال ماجرای ابتلای من به ویروس کرونا فارغ از تمام مصائب و مشکلاتی که برای من داشت و اصلاً دوست ندارم حتی درباره آن حرف بزنم، موقعیتی را فراهم آورد تا با نگاه متفاوت‌تر به زندگی، جور دیگری به موسیقی و پژوهش در این عرصه نگاه کنم.

    منبع: خبرگزاری مهر
    https://musiceiranian.ir/?p=391253
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *