×
×

‌‎روایت تصویری افشین هاشمی از صدای علیرضا قربانی

  • کد نوشته: 391157
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۸ام تیر ۱۳۹۹
  • ۰
  • افشین هاشمی نویسنده، بازیگر و کارگردان سینما و تئاتر، قطعه‌ «نازنی‌نِی» به آهنگسازی احسان مطوری و صدای علیرضا قربانی را به تصویر می‌کشد.

    ‌‎روایت تصویری افشین هاشمی از صدای علیرضا قربانی
  • افشین هاشمی با صدای علیرضا قربانی نماهنگ می‌سازد

    افشین هاشمی با صدای علیرضا قربانی نماهنگ می‌سازد

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان، نماهنگ «نازنی‌نِی» به کارگردانی افشین هاشمی، آهنگسازی احسان مطوری و با صدای علیرضا قربانی و قیصر نیظامی به زودی به علاقمندان موسیقی عرضه خواهد شد.

    ‎علیرضا قربانی خواننده شناخته شده موسیقی ایرانی به تازگی یکی دیگر از قطعات پروژه بین‌المللی «صداها و پل‌ها» ساخته احسان مطوری را به نام «نازنی‌نِی» خوانده است. این در حالی است که نخستین همکاری آن‌ها با نام السوئنو (El Sueño) ) دو جایزه بین‌المللی را به ارمغان آورد.

    ‎ «نازنی‌نِی» (به زبان کشمیری نازنین من) تازه‌ترین قطعه احسان مطوری است که با صدای علیرضا قربانی و قیصر نیظامی (خواننده معروف کشمیری) اجرا شده است. ضمن اینکه افشین هاشمی کارگردان سینما و تئاتر نمآهنگ آن را می‌سازد. ‎او در ساخت این نماهنگ از بعضی نشانه‌های اجرایی ایران و هند و همچنین مدرن بهره جسته است.

    ‎اشعار «نازنی‌نِی» سروده فریدون مشیری و ابراهیم مسکین (شاعر کشمیری) است و یکی از اعضای گروه سیلک رود، در کنار نوازندگانی از کشورهای فلسطین و ایران این قطعه را نواخته‌اند.

    ‎همچنین صدف منشی (استاد زبان‌شناسی دانشگاه UNT تگزاس آمریکا) به عنوان مشاور ادبی، این پروژه را همراهی می‌کند.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=391157
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *