×
×

با اجازه صاحب اثر از طریق سایت موسیقی ایرانیان دانلود کنید

  • کد نوشته: 39114
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۳ام تیر ۱۳۹۲
  • ۰
  • این روزها که درخشش و شگفتی سازی غیور مردان تیم ملی والیبال ایران باعث شده «والیبال» به ورزش مورد علاقه ی مردم تبدیل شود، حمیدرضا دیبازر آهنگساز آلبوم «بوم» برای قدردانی از زحمات بازیکنان تیم ملی والیبال، قطعه «کوبان» از این اثر که ماه گدشته راهی بازار موسیقی کشور شد را به والیبالیست های تیم ملی و مردمی که این روزها فضای شادی را در جامعه تجربه می کنند، تقدیم کرد.

    با اجازه صاحب اثر از طریق سایت موسیقی ایرانیان دانلود کنید
  • 00944856موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: این روزها که درخشش و شگفتی سازی غیور مردان تیم ملی والیبال ایران باعث شده «والیبال» به ورزش مورد علاقه ی مردم تبدیل شود، حمیدرضا دیبازر آهنگساز آلبوم «بوم» برای قدردانی از زحمات بازیکنان تیم ملی والیبال، قطعه «کوبان» از این اثر که ماه گدشته راهی بازار موسیقی کشور شد را به والیبالیست های تیم ملی و مردمی که این روزها فضای شادی را در جامعه تجربه می کنند، تقدیم کرد.

    شایان ذکر است که آلبوم «بوم» با مضمون «صلح جهانی» حاصل کنجکاوی حمیدرضا دیبازر آهنگساز این اثر نسبت به فرهنگ ها و عقاید ملل مختلف و میل به ترکیب کردن ویژگی های متنوع موسیقی سازی و آوازی آنها است. از این رو در این اثر، موسیقی سازی و با کلام در کنار هم قرار گرفته و از یک سبک ثابت موسیقی تبعیت نشده است، همچنین آهنگساز در هر قطعه از آلبوم «بوم» به ارتباط انسان با هستی (عشق، تکنولوژی و…) یا انسان با انسان (خود، دیگری) پرداخته است.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «بوم» به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری در سراسر کشور مراجعه نمایند.

    در ادامه می توانید قطعه شنیدنی «کوبان» را با اجازه صاحب اثر از طریق سایت موسیقی ایرانیان دانلود نمایید.

    + دریافت قطعه «کوبان»

    https://musiceiranian.ir/?p=39114
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *