×
×

در ادامه‌ همکاری‌هایش با احسان مطوری
نازنی‌نی را علیرضا قربانی می خواند

  • کد نوشته: 390069
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۲ام تیر ۱۳۹۹
  • ۰
  • علیرضا قربانی پس از تجربه‌ موفق السوئنو، در ادامه‌ همکاری‌هایش با احسان مطوری، در پروژه‌ بین‌المللی «صداها و پل‌ها»، قطعه‌ نازنی‌نی را خوانده است.

    نازنی‌نی را علیرضا قربانی می خواند
  • علیرضا قربانی قطعه «نازنی‌نِی» را خواند

    علیرضا قربانی قطعه «نازنی‌نِی» را خواند

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این خواننده شناخته شده موسیقی ایرانی پس از تجربه‌ موفق السوئنو (El Sueño)، در ادامه‌ همکاری‌هایش با احسان مطوری آهنگساز ایرانی ساکن آمریکا در پروژه‌ بین‌المللی «صداها و پل‌ها»، قطعه‌ نازنی‌نی را خوانده که در  زبان کشمیری به معنای نازنین من است.

    در کنار قربانی، قیصر نیظامی خواننده‌ معروف کشمیری نیز اشعاری از ابراهیم مسکین را می‌خواند. اشعار فارسی این قطعه سروده‌ فریدون مشیری‌ است.

    گفتنی است این اثر با همکاری نوازندگان برجسته‌ بین‌المللی همچون مایک بلاک (نوازنده‌ ویلن‌سل در گروه سیلک رود)، رانی ملای (نوازنده‌ عود از فلسطین) و علی منتظری، حسام ناصری، میلاد محمدی و میثم مروستی (نوازندگان ایران) به‌زودی به علاقمندان موسیقی تلفیقی ایران و جهان عرضه خواهد شد.

    شایان ذکر است که پیشتر از این نیز موزیک‌ویدیوی «بنی آدم» با صدای علیرضا قربانی و همراهی خوانندگان ایتالیایی و نوازندگانی از نقاط مختلف دنیا، در اوایل دوران قرنطینه ویروس کرونا، منتشر شده بود.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=390069
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *