×
×

به یاد زنده یاد استاد بهاری منتشر شد
روایتی «سبز در سبز» از نگار خارکن و نازنین پدرثانی

  • کد نوشته: 389732
  • حمیده موسوی
  • جمعه, ۲۰ام تیر ۱۳۹۹
  • ۰
  • نگار خارکن آهنگساز و نوازنده شناخته شده کمانچه کشورمان، پس از نخستین اثر مستقلش «آن سیاه افسونکار»، این بار آلبومی تازه را با رَنگی «سبز در سبز» در اختیار مخاطبان و موسیقی دوستان قرار داده است.

    روایتی «سبز در سبز» از نگار خارکن و نازنین پدرثانی
  • آلبوم سبز در سبز

    آلبوم «سبز در سبز»، تازه ترین اثر از همکاری نگار خارکن و نازنین پدرثانی، به یاد استاد بهاری، راهی بازار موسیقی شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، نگار خارکن آهنگساز و نوازنده شناخته شده کمانچه کشورمان، پس از نخستین اثر مستقلش «آن سیاه افسونکار»، این بار آلبومی تازه را با رَنگی «سبز در سبز» در اختیار مخاطبان و موسیقی دوستان قرار داده است.

    این اثر را خارکن با نوازندگی کمانچه و همراهی تنبک نازنین پدر ثانی، به یاد زنده یاد استاد علی اصغر بهاری به اجرا در آورده و با چیدمانی ۹ قطعه ای به عناوین «درآمد ماهور»، «آن نگاه گرم تو»، «نصیرخوانی یا طوسی- در سه بخش»، «فیلی و دلکش»، «ز من نگارم»، «شکسته» و «رنگ شلخو» تولید و منتشر کرده است.

    ضبطِ همزمان دونوازی قطعات در استودیو پژواک، توسط مهدی سالک اردستانی و میکس و آماده سازی نهایی اثر در استودیو کنگان پارسه توسط رضا فرهادی صورت گرفته است.

    شایان ذکر است که آلبوم موسیقی «سبز در سبز» از نگار خارکن و نازنین پدرثانی، منتشر و توسط مرکز نشر و پخش جوان در بازار موسیقی توزیع شده است. علاقمندان می توانند این اثر را در دو نسخه فیزیکی و الکترونیک از مراکز معتبر فروش و یا سایت های شناخته موسیقی به صورت «قانونی» تهیه نمایند.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=389732
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *