×
×

ساخته حبیب خزایی فر
موسیقی دو فیلم ماجرای نیمروز و رد خون شنیدنی شد

  • کد نوشته: 388530
  • حمیده موسوی
  • چهارشنبه, ۱۱ام تیر ۱۳۹۹
  • ۰
  • موسیقی فیلم «ماجرای نیمروز» از حبیب خزایی فر، از سوی مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر شد. این در حالی ست که قطعه ای از موسیقی فیلم «رد خون» نیز با این مجموعه به انتشار رسیده است.

    موسیقی دو فیلم ماجرای نیمروز و رد خون شنیدنی شد
  • موسیقی فیلم ماجرای نیمروز

    موسیقی فیلم «ماجرای نیمروز» از حبیب خزایی فر، از سوی مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر شد. این در حالی ست که قطعه ای از موسیقی فیلم «رد خون» نیز با این مجموعه به انتشار رسیده است.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، حبیب خزایی فر، آهنگساز و نوازنده پیانوی کشورمان موسیقی فیلم «ماجرای نیمروز» راهی بازار موسیقی کرده و در اختیار مخاطب قرار داده است.

    این اثر در قالب ۹ قطعه به عناوین «سایه تردید»، «دستان سرد»، «جستجو»، «درد کهنه»، «معمای پیچیده»، «راه نرفته»، «برای تو»، «ماجرای نیمروز» به انضمام قطعه «تشویش—از فیلم رد خون» ساخته و پرداخته شده است.

    دو فیلم ماجرای نیمروز و رد خون از ساخته های محمدحسین مهدویان، فیلمساز شناخته شده کشورمان می باشند. موسیقی فیلم ماجرای نیمروز نامزد جایزه بهترین موسیقی فیلم از هفدهمین جشن حافظ شد. این آلبوم نوزده قطعه آهنگ بی‌کلام در بر دارد. علی جعفری‌پویان، میثم مروستی، سهراب برهمندی، کریم قربانی، حسین میرزایی و ناصر رحیمی، از جمله نوازندگان این آثارند.

    شایان ذکر است که آلبوم موسیقی فیلم ماجرای نیمروز از حبیب خزایی فر، توسط حوزه هنری راهی بازار شده و علاقمندان می توانند این اثر را در دو نسخه فیزیکی و الکترونیک تهیه نمایند.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=388530
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *