×
×

آنلاین بشنوید
شروع ناگهانی با صدای علیرضا قربانی منتشر شد

  • کد نوشته: 382255
  • حمیده موسوی
  • یکشنبه, ۴ام خرداد ۱۳۹۹
  • ۰
  • علیرضا قربانی در همکاری دیگری با علیرضا افکاری، تیتراژ پایانی فصل دوم سریال هم گناه را تحت عنوان «شروع ناگهانی» خوانده و تقدیم مخاطبان کرد.

    شروع ناگهانی با صدای علیرضا قربانی منتشر شد
  • آهنگ شروع ناگهانی با صدای علیرضا قربانی

    آهنگ تیتراژ پایانی فصل دوم سریال «هم‌گناه» به نام «شروع ناگهان» با موسیقی علیرضا افکاری و آواز علیرضا قربانی منتشر شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، علیرضا قربانی در همکاری دیگری با علیرضا افکاری، تیتراژ پایانی فصل دوم سریال هم گناه را تحت عنوان «شروع ناگهانی» خوانده و تقدیم مخاطبان کرد.

    افکاری این قطعه را بر ترانه ای از حسین غیاثی ساخته و آرش پاکزاد، میکس-مسترینگ آن را بر عهده داشته است. ضبط اثر در استودیو تم (مازیار مرتاضیه)انجام شده، گیتار: مسعود همایونی، پرکاشن: زکریا یوسفی، ویولن: علیرضا دریایی، تار: میلاد محمدی، دستیار آهنگساز: بامداد امینی، دستیار صدا: فرزان روزبهانی، مشاور رسانه: وحید لشکری، عکس: معین هاشمی نسب، محمد مرادی، گرافیک: محمد یعقوبخانی و ناشر: آوای ماد همکاران و دست اندرکاران تولید و نشر این تک آهنگ هستند.

    شایان ذکر است که تک آهنگ «شروع ناگهانی» به عنوان تیتراژ پایانی سریال «هم گناه» با صدای علیرضا قربانی، هم اکنون آماده شنیدن است و علاقمندان می توانند این اثر را بصورت آنلاین از «موسیقی ایرانیان» شنیده و در صورت تمایل دانلود نمایند.

    آنلاین بشنوید:

     

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=382255
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *