×
×

خداحافظی شهرداد روحانی از ارکستر سمفونیک تهران

  • کد نوشته: 381826
  • حمیده موسوی
  • پنجشنبه, ۱ام خرداد ۱۳۹۹
  • ۰
  • شهرداد روحانی موسیقیدان، آهنگساز و رهبر ارکستر برجسته کشورمان، امروز، یکم خرداد ۱۳۹۹ همزمان با چهارمین سال همکاری با ارکستر سمفونیک تهران یادداشتی برای خداحافظی با این گروه منتشر کرد.

    خداحافظی شهرداد روحانی از ارکستر سمفونیک تهران
  • شهرداد روحانی

    شهرداد روحانی موسیقیدان، آهنگساز و رهبر ارکستر برجسته کشورمان، امروز، یکم خرداد ۱۳۹۹ همزمان با چهارمین سال همکاری با ارکستر سمفونیک تهران یادداشتی برای خداحافظی با این گروه منتشر کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، شهرداد روحانی که در تابستان ۱۳۹۵ به عنوان رهبر ارکستر سمفونیک تهران انتخاب شد امروز با انتشار پستی در اینستاگرام، یادآور شد، رهبری او همزمان با چهارمین سال همکاری اش با این ارکستر به نهایت رسیده است.

    یادداشت این موزیسین و رهبر ارکستر به قرار زیر است:

    «در پایان چهارمین سال ِهمکاری با ارکستر سمفونیک تهران در جایگاه مدیر هنری و رهبر ارکستر، از اینکه فرصتی فراهم گردید تا از آن طریق بتوانم در خدمت هنر و موسیقی کشور عزیزمان ؛ایران باشم ، خرسندی خود را ابراز می نمایم . ‎فرصتی که به رغم روزهای تلخ و شیرین ، باحضور و حمایت علاقه مندان و مخاطبان ، برای من یادآور خاطراتی فراموش نشدنی خواهد بود . ‎از تک تک ِنوازندگان ارکستر سمفونیک تهران که در طی این دوران چهارساله با من همکاری داشتند و همچنین از بنیاد رودکی که با ایجاد بستر فرهنگی مناسب ، زمینه را جهت گسترش و اعتلای موسیقی در راستای فعالیت های ارکستر سمفونیک تهران فراهم نمود صمیمانه تشکر می کنم . ‎امیدوارم ارکستر سمفونیک تهران همچون گذشته فعالیت های خود را در مسیر پیشرفت و تعالی ادامه دهد. ‎

    شهرداد روحانی
    .
    اول خردادماه ۱۳۹۹»

    شایان ذکر است که شهرداد روحانی متولد ۶ خرداد ۱۳۳۳ در رشت است که کارنامه درخشانی از فعالیت ها هنری به نام خود ثبت کرده است.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=381826
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *