×
×

10 خواننده 10 آواز
آلبوم «شهر مناجات» با ۳ نسل آوازی منتشر شد

  • کد نوشته: 378484
  • حمیده موسوی
  • شنبه, ۱۳ام اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۰
  • «شهر مناجات» نام اثریست تازه مشتمل بر آوازهایی مناجات گونه از خوانندگان شناخته شده کشورمان، همچون حسام الدین سراج، حسین علیشاپور، رسول رهو و…که در قالب ۱۰ قطعه توسط حوزه هنری منتشر شده است.

    آلبوم «شهر مناجات» با ۳ نسل آوازی منتشر شد
  • آلبوم شهر مناجات منتشر شد

    آلبوم شهر مناجات، با آوازهایی از سه نسل، توسط مرکز موسیقی حوزه هنری به بازار موسیقی عرضه شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «شهر مناجات» نام اثریست تازه مشتمل بر آوازهایی مناجات گونه از خوانندگان شناخته شده کشورمان، محمدتقی سعیدی، حسام الدین سراج، جمال الدین منبری، فاضل جمشیدی، حسین علیشاپور، رسول رهو، مرتضی فلاحتی، حمید خزاعی، سید محسن حسینی و هادی فیض آبادی که در قالب ۱۰ قطعه به عناوین «اسرار ازل»، «بهار رحمت»، «مژده وصل تو»، «صبح خیزان»، «آموزگار»، «رستاخیز»، «حیرت»، «ربنای نورها»، «خواب گران» و «ملکوت» ساخته و پرداخته شده است.

    ماهور، شور، شوشتری، اصفهان و…از جمله دستگاه ها و مایه های آوازی است که توسط این آوازخوانان بر سروده هایی از شاعران کهن و معاصر همچون خیام، مولانا و علیرضا غزوه به اجرا در آمده اند و شنیدن این اثر که فضای عرفانی و روحانی‌اش با شب‌های ماه رمضان بسیار همخوانی دارد، خالی از لطف نیست.

    شایان ذکر است که آلبوم شهر مناجات با آواز های ۱۰ خواننده موسیقی ایرانی، از سوی حوزه هنری راهی بازار شده و در دو نسخه دیجیتال و فیزیکی قابل تهیه است.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=378484
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *