×
×

پاسخ تهیه‌کننده برنامه «دعوت» به حواشی لباس مهمان برنامه

  • کد نوشته: 378248
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۲ام اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۰
  • پاسخ تهیه‌کننده برنامه «دعوت» به حواشی لباس مهمان برنامه

  • ایرنا نوشت: تهیه‌کننده برنامه «دعوت» حواشی به‌وجود آمده پیرامون لباس مجری برنامه را بی‌اخلاقی رسانه‌ای دانست و درخصوص تیتراژ پایانی توضیحاتی ارایه داد.

    پاسخ مجتبی کشاورز به حواشی به وجود آمده درخصوص لباس مجری_کارشناس برنامه در قالب توییتی که او منتشر کرده بود رسانه‌ای شد؛ به همین بهانه و با مدنظر قرار دادن این اتفاق، اصل ماجرا را از زبان  کشاورز جویا شدیم.

    مجتبی کشاورز تهیه‌کننده برنامه «دعوت» درخصوص حواشی به وجود آمده این برنامه گفت: درمورد لباس مجری برنامه؛ حجت‌الاسلام برمایی باید بگویم، این یک بی‌اخلاقی رسانه‌ای بود و ما توجهی به این مسائل نداریم و راه خودمان را می‌رویم. البته به نقدهای جدی درمورد برنامه توجه می‌کنیم و از آنها بهره می‌بریم.

    او همچنین در مورد جایگزین شدن قطعه‌ای از سالار عقیلی به عنوان تیتراژ پایانی برنامه به‌جای کار مصطفی راغب خاطرنشان کرد: در روزهای آتی و با گذشت چند روز از پخش برنامه که زمان اذان مغرب هم تغییر می‌کند، مدت زمان برنامه بیشتر خواهد شد و موسیقی تیتراژی که قرار است با صدای مصطفی راغب پخش شود تا آن زمان آماده می‌شود. ضمن اینکه قطعه پخش شده با صدای سالار عقیلی هم همان تیتراژ سال گذشته است و کار جدیدی نیست.

    کشاورز ادامه داد: البته تا امروز گفت‌و گوهای برنامه به گونه‌ای پیش رفته که مجبور شدیم از زمان پخش تیتراژ به مدت زمان گفت‌و گوها اضافه کنیم و حتی کار سالار عقیلی هم به‌طور کامل پخش نشده است.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=378248
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *