×
×

داستان زندگی زن و شوهری که سرطان را شکست دادند

  • کد نوشته: 378245
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۲ام اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۰
  • در ششمین قسمت از برنامه «مکث»، فریبا متخصص میزبان زن و شوهری است که پابه‌پای هم سرطان را شکست دادند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در ششمین قسمت از برنامه «مکث» که پنج‌شنبه شب ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود فریبا متخصص میزبان زن و شوهری است که پابه‌پای هم سرطان را شکست دادند. […]

  • در ششمین قسمت از برنامه «مکث»، فریبا متخصص میزبان زن و شوهری است که پابه‌پای هم سرطان را شکست دادند.

    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در ششمین قسمت از برنامه «مکث» که پنج‌شنبه شب ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود فریبا متخصص میزبان زن و شوهری است که پابه‌پای هم سرطان را شکست دادند.

    زینب دریس‌محافی مهمان این قسمت از برنامه مادری جوان است که پیش‌تر مادر، خاله‌ها و دخترخاله‌هایش را به خاطر ابتلای آنها به سرطان از دست داده و در سی‌وپنج سالگی می‌فهمد که خود نیز به سرطان سینه مبتلا شده است. کیوان سالمی همسر این زن که دیگر مهمان برنامه است تمام مسیر درمان را در کنار همسر طی کرده و حالا معتقد است بیماری سرطان به رابطه‌اش با همسرش شکلی جدید داده و  از او آدم دیگری ساخته است.

    برنامه «مکث» ویژه ماه مبارک رمضان شبکه ۲ قبل از افطار با نگاه ویژه به کرونا سراغ قصه‌های اجتماعی می‌رود، قصه‌های آدم‌ها و موقعیت‌هایی که قبل و بعد از کرونا حال و روزشان عوض شده است. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندانی نظیر گلاره عباسی، فرناز رهنما، پیام دهکردی، الهام پاوه‌نژاد، داریوش کاردان، چنگیز جلیلوند، گیتی خامنه، مریم سعادت، رضا رفیع و… صاحبان داستان‌های اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش می‌شود.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=378245
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *