×
×

با مجموعه ای از موسیقی چند فیلم و قطعاتی مستقل
آلبوم خواب می بیند از احسان بیرقدار منتشر شد

  • کد نوشته: 378116
  • حمیده موسوی
  • چهارشنبه, ۱۰ام اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۰
  • آلبوم «خواب می‌بیند» اثر تازه ای به آهنگسازی احسان بیرقدار، توسط مرکز نشر و پخش جوان راهی بازار موسیقی شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    آلبوم خواب می بیند از احسان بیرقدار منتشر شد
  • آلبوم خواب می بیند از احسان بیرقدار

    آلبوم «خواب می‌بیند» اثر تازه ای به آهنگسازی احسان بیرقدار، توسط مرکز نشر و پخش جوان راهی بازار موسیقی شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم موسیقی «خواب می بیند»، شامل موسیقی‌هایی ست که احسان بیرقدار برای فیلم سینمایی «زاپاس» از برزو نیک نژاد، فیلم تلویزیونی «ترانه آتش» از روح ا… سهرابی، مستند «تخته نرد» ساخته مهدی شعبانی و فیلم کوتاه «معصومه» به کارگردانی علیرضا مختاری آزاد ساخته و ضمن آن قطعاتی مستقل را بعدها به این مجموعه افزوده است.

    این اثر در قالب ۲۹ قطعه به عناوین «غمگین می خواند»، «بی سایه می گرید»، «طرح بزرگ»، «میان انگشتان تو»، «معصومه۱تا ۵» و… تولید و منتشر شده است.

    احسان بیرقدار ضمن آهنگسازی، نوازندگی پیانو و امبینت این آلبوم را نیز بر عهده داشته و علی جعفری پویان (ویولون، ویولا)، ، میثم مروستی (ویولون)، آتنا اشتیاقی (ویولونسل)، ناصر رحیمی (فلوت آلتو)، ایمان جعفری پویان (کلارینت)، علی پژوهشگر (عود) و… برخی نوازندگانی هستند که در اجرای قطعات با او همکاری داشته اند.

    ضبط موسیقی در استودیو کنگان پارسه (کرگدن) و استودیو خورشید با میکس بیرقدار و مسترینگ حامی حقیقی انجام شده است.

    شایان ذکر است که آلبوم «خواب می بیند» به آهنگسازی احسان بیرقدار از سوی نشر و پخش جوان منتشر شده و علاقمندان می توانند این اثر را بصورت آنلاین از رسانه های موسیقی و یا نسخه فیزکی و اورجینالش را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=378116
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *