×
×

با استقبال فستیوال آنلاین مغولستان و مسکو
کنسرت «همه ایرانم» افتخاری دیگر در عرصه بین المللی/ پیام ویدئویی اعضای این گروه را تماشا کنید

  • کد نوشته: 377887
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۸ام اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۰
  • هنرمندان توانای موسیقی کشورمان با کنسرت آنلاین «همه ایرانم» اثر کامبیز روشن روان، درعرصه بین المللی درخششی دیگر را رقم زدند.

    کنسرت «همه ایرانم» افتخاری دیگر در عرصه بین المللی/ پیام ویدئویی اعضای این گروه را تماشا کنید
  • کنسرت همه ایرانم

    هنرمندان توانای موسیقی کشورمان با کنسرت آنلاین «همه ایرانم» به آهنگسازی کامبیز روشن روان، درعرصه بین المللی درخششی دیگر را رقم زدند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، پس از استقبال گسترده ازاجرای کنسرت «همه ایرانم» درمسکو و پخش آن در تلویزیون «ام ان بی» کشور مغولستان، در راستای فستیوال آنلاین کنسرواتوار دولتی این کشور، این گروه برای اجرا در فستیوال کنسرت های آنلاین کنسرواتوار چایکفسکی مسکو برگزیده شده است و قرار است در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه در دسترس مخاطبان و کاربران فضای مجازی قرار بگیرد. این در حالی ست که نوازندگان کنسرت فوق با انتشار پیامی ویدیویی مخاطبان را به تماشای آنلاین این اجرا بی دغدغه حضور و موانع فیزیکی نماشای یک کنسرت، دعوت کرده اند.

    روسیه با داشتن موسیقیدانان تاثیرگذار ازقطب های مهم موسیقی جهان محسوب می شود و در طول صد و پنجاه سال فعالیت کنسرواتوار چایکوفسکی؛ موسیقیدانان برجسته ای در این مکان به اجراپرداخته اند. حالا کنسرت «همه ایرانم» ازمیان تمامی منابع فاخر موسیقایی که دراختیار این نهاد بوده، برگزیده شده و افتخاری دیگر به نام کشورمان به ثبت می رساند.

    کنسرت «همه ایرانم» به آهنگسازی کامبیز روشن روان با قطعاتی از زنده یاد همایون خرم در ۱۲ می ۲۰۱۹ اجرا شده است و حسین‌ نورشرق (خواننده)، آزاده امیری (تار)، حمید قنبری (سازهای کوبه ای)، علیرضا دریایی (کمانچه)، لیلا ظهیرالدینی (عود) و پگاه زهدی (سنتور) به همراه leggiero orchestra به رهبری Jeremy walker در آن به هنرنمایی پرداخته اند.

    شایان ذکر است که پخش آنلاین این کنسرت در تاریخ چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ماهِ جاری ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران خواهد بود و علاقمندان می توانند از طریق دو لینک http://www.mosconsv.ru/ru/concert.aspx?id=166415 و https://www.youtube.com/watch?v=g0DJ6W77J4w به تماشای آن بنشینند.

     

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=377887
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *