×
×

در آستانه نیمه شعبان

  • کد نوشته: 37447
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۹ام خرداد ۱۳۹۲
  • ۳ دیدگاه
  • قطعه «قرار» از آلبومی به همین نام و با صدای امید معنوی برای دانلود در دسترس مخاطبین قرار گرفت. آلبوم «قرار» به زودی و به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید این قطعه را با صدای امید معنوی و با اجازه صاحب اثر از طریق سایت موسیقی ایرانیان دانلود نمایید.

    در آستانه نیمه شعبان
  • gharar-albumموسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: قطعه «قرار» از آلبومی به همین نام و  با صدای امید معنوی برای دانلود در دسترس مخاطبین قرار گرفت. آلبوم «قرار» به زودی و به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان منتشر خواهد شد.

    امید معنوی (خواننده موسیقی پاپ کشورمان) در گفتگو با خبرنگار موسیقی ایرانیان گفت: «قطعه موسیقی «قرار» با نگاه ویژه ای به بحث انتظار و عشق به امام زمان (عج) خوانده ام که ترانه آن را امیر پیرنهان سروده و آهنگسازی را نیز داریوش اسداله پور انجام داده است.»

    وی اظهار داشت: «قطعه «قرار» آهنگی متفاوت و نو با ساختاری جدید از آلبومی است که به زودی با فضایی متنوع به مخاطبان ارائه می شود.»

    وی گفت: «کار آهنگسازی و تنظیم کلیه قطعه های این آلبوم را داریوش اسداله پور انجام داده که این کار را با بهره گیری از فنون پیشرفته و روز دنیا و با نگاهی به ارزش های موسیقی ایرانی انجام داده است.»

    معنوی افزود: «در قطعه « قرار» از موسیقی الکترونیک استفاده شده و این اثر به عنوان قطعه سرآلبومی برای آلبوم جدیدم از حال و هوایی شاد و متفاوت برخوردار است.»

    وی خاطرنشان کرد: «قطعه »قرار» با ساختار و نگاهی جدید برای ارتباط هر چه بیشتر نسل امروز با موضوع انتظار منتشر شده است.

    در ادامه می توانید قطعه «قرار» با صدای امید معنوی را با اجازه صاحب اثر از طریق سایت موسیقی ایرانیان دانلود نمایید.

    + دانلود قطعه «قرار»

    https://musiceiranian.ir/?p=37447
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *