×
×

آنلاین ببینید
ادامه پویش #مشاهنر با اردشیر کامکار و کامبیز گنجه ای

  • کد نوشته: 374464
  • حمیده موسوی
  • جمعه, ۲۲ام فروردین ۱۳۹۹
  • ۰
  • دو موزیسین شناخته شده کشورمان اردشیر کامکار و کامبیز گنجه‌ای، با اجرای خانگی قطعه ای زیبا از ساخته های استاد داوودگنجه ای، به پویش مشاهنر پیوسته و آن را به مخاطبان خانه نشین در ایام قرنطینه اهدا کردند.

    ادامه پویش #مشاهنر با اردشیر کامکار  و کامبیز گنجه ای
  • اردشیر کامکار و کامبیز گنجه ای در مشاهنر

    دو موزیسین شناخته شده کشورمان اردشیر کامکار و کامبیز گنجه‌ای، با اجرای خانگی قطعه ای زیبا از ساخته های استاد داوودگنجه ای، به پویش مشاهنر پیوسته و آن را به مخاطبان خانه نشین در ایام قرنطینه اهدا کردند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، اردشیر کامکار، آهنگساز و نوازنده کمانچه و کامبیز گنجه ای مدرس و نوازنده تنبک، قطعه ای در ابوعطا را به آهنگسازی داوود گنجه ای نواخته و در جهت حمایت از کمپین #مشاهنر به اشتراک گذاشته و مخاطبان را به صبوری بیشتر و خانه نشینی برای قطع زنجیره بیماری کرونا تشویق کردند.

    از جمله هنرمندانی که در پویش مشاهنر شرکت کرده و آثاری را به اشتراک گذاشته اند می توان به علی اکبر شکارچی، فاضل جمشیدی، عبدالوهاب شهیدی، بهناز ذاکری (آهنگساز و نوازنده سنتور) و همسرش مسعود لقاء (نوازنده فلوت)، شاهو عندلیبی و… اشاره کرد. این در حالی ست که هنرمندان در شاخه های مختلف هنری از جمله سینماگران، شاعران و … با این حرکت نمادین همراه بوده و از آن حمایت کرده اند.

    شایان ذکر است که پویش مشاهنر با هدف کمک به ارتقای سلامت روان جامعه از اوایل فروردین ماه آغاز شد و جمعی از هنرمندان با صدور بیانیه‌ای از مشارکت حداکثری خود در ۱۰۰ روز آینده برای تولید آثار هنری در فضای مجازی در روزهای خانه‌نشینی خبر دادند.

    در ادامه می توانید ویدیوی دونوازی اردشیر کامکار و کامبیز گنجه ای را از «موسیقی ایرانیان» تماشا کرده و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    آنلاین ببینید:

     

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=374464
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *