×
×

در دوازدهمین شب از این ویژه برنامه آنلاین
سینا سرلک با «ماه خجالتی» در نوروزخانه/ هدیه ای به سربازان سپیدپوش

  • کد نوشته: 374205
  • حمیده موسوی
  • چهارشنبه, ۲۰ام فروردین ۱۳۹۹
  • ۰
  • دوازدهمین شب از سلسله اجراهای آنلاین نوروزخانه در برج میلاد، به سینا سرلک اختصاص داشت با رپرتواری، وصف الحال این روزها.

    سینا سرلک با «ماه خجالتی» در نوروزخانه/ هدیه ای به سربازان سپیدپوش
  • سینا سرلک در نوروزخانه

    سینا سرلک، میهمان مجازیِ خانه هایمان بود در دوازدهمین شب از اجراهای ویژه برنامه آنلاین نوروزخانه.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، دوازدهمین شب از سلسله اجراهای آنلاین نوروزخانه در برج میلاد، به سینا سرلک اختصاص داشت و این خواننده همراه با گروهش با رعایت کامل اصول بهداشتی، به اجرا پرداخته و گلچینی از آثار شنیده شده و تازه را تقدیم پرستاران و کادر درمانی، مخاطبان و کابران فضای مجازی کرد.

    سرلک در حالی که با دستکش های آبی آسمانی اش (المان های مهم و حیاتی این روزها در بیماری زدایی) بروی صحنه آمده و روبروی دوربین و صندلی های خالی قرار گرفت، ضمن عرض احترام و قدردانی، اجرای خود را تقدیم کادر درمان و سربازان سپیدپوشِ خستگی ناپذیرِ کشورمان کرد که این روزها نمادی از فرشتگان نجاتگرِ ما هستند. این در حالی بود که تک آهنگی ویژه، بعنوان هدیه ای به این عزیزان، تحت عنوان «ماه خجالتی» را نیز آماده اجرا داشت.

    سینا سرلک پیش از شروع کنسرت عنوان کرد: «تجربه جدیدی است اجرای کنسرت بدون تماشاچی و این نخستین باری است که در شرایط به اجرا می پردازیم. اما به هرحال سلامتی هموطنان برای ما در اولویت قرار دارد و من به عنوان هنرمند تلاش خواهم کرد به سهم خودم سختی این خانه‌نشینی طولانی را حداقل برای دقایقی در ذهن مردم عزیزم کم رنگ کنم. بسیاری از مردم در اقصی نقاط جهان عزیزان خود را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از دست داده اند که برای این عزیزان صبر و برای درگذشتگان طلب مغفرت دارم. اگر هنرمند با تمام احساسش برای مخاطبانش بخواند قطعا صدای او به دل مخاطبان خواهد نشست چون هر چه از دل برآید، لاجرم بر دل نشیند.»

    این خواننده شناخته شده رپرتواری شسته رفته و وصف الحال شرایط کنونی حاکم بر کشور تدارک دیده بود که با نظم و هماهنگی خاصی ارائه کرده و خاطره ای زیبا در ذهن کاربران و هوادارانش به یادگار گذاشت و کامنت ها و نظراتی که از سوی مخاطبان در حین اجرای زنده او ارسال می شد، حاکی از موفقیت این کنسرت و استقبال و همراهی شایسته کاربران بود.

    سینا سرلک در نوروزخانه

    از جمله قطعات انتخاب شده برای رپرتوار این کنسرت می توان به «ماه خجالتی»، «کجایی نگارم»، «جان منی»، «این چه حالیست»، «چه کنم»، «از کجای ماجرا باید بگم»، «عشق یعنی»، «چشمای آبی» و «رویا» اشاره کرد و همان طور که پیش تر اشاره شد، قطعه «ماه خجالتی» ویژه پرستاران و کادر درمان اجرا شده و آنطور که از کامنت های کاربران برمی آمد، قطعه هیت و طلایی این مجموعه بود.

    شایان ذکر است که مجموعه کنسرت‌های نوروزخانه، با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری شهرداری تهران از (جمعه ۸ فروردین)، با اجرای امید حاجیلی در مقابل صندلی های خالی اما با حضور شهروندان در فضای مجازی و به صورت زنده در برج میلاد آغاز شده و با احتساب کنسرت شب گذشته گروه ژوانا، مهدی یغمایی، مهدی جهانی و روزبه بمانی و رضا یزدانی، رحیم شهریاری و گروه گیل و آمارد، امید حاجیلی و گروه وحید اسدالهی در شب های نوروزخانه بصورت آنلاین برای هموطنانی که خردمندانه با تحمل سختی‌های خانه نشینی طولانی مدت، در خانه ماندن را برای کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا انتخاب کرده اند هنرنمایی کردند. این کنسرت های آنلاین تا ۲۱ فروردین در برج میلاد ادامه خواهد داشت و قرار است که امشب، بیستم فروردینِ جاری، گروه موسیقی شناخته شده رستاک در برج میلاد حاضر شده و سیزدهمین شب نوروزخانه را در کنار مخاطبان باشند.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=374205
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *