×
×

در تاریخ‌های 9، 11، و 13 فروردین 1399
کنسرت آنلاین «فرزاد فرخ» برگزار شد

  • کد نوشته: 373040
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۴ام فروردین ۱۳۹۹
  • ۰
  • فرزاد فرخ طی سه شب گذشته و در تاریخ‌های ۹، ۱۱، و ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ کنسرت‌های آنلاین خود را در فضای مجازی برگزار کرد.

    کنسرت آنلاین «فرزاد فرخ» برگزار شد
  • فرزاد فرخ

    فرزاد فرخ

    این کنسرت‌ها به همت موسسه فرهنگی هنری آوازی نو برگزار شد و مهمترین هدف از برگزاری چنین رویدادی، روحیه دادن به مردم و کادر درمانی در روزهای مبارزه با کرونا بود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، فرزاد فرخ درباره برگزاری این کنسرت‌ها می‌گوید: من و گروهم در این روزهایی که براثر شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری کنسرت وجود ندارد، ترجیح دادیم تا در کنار مردم باشیم و با آنچه در توان داریم برای مردمی که در خانه خودشان را قرنطینه کرده‌اند، بخوانیم و بنوازیم.

    فرخ تاکید می‌کند: این اجراها هدف دیگری هم داشت و آن هم قدردانی از کادر درمانیِ کشورمان است که جانانه و با از خودگذشتگی مشغول مبارزه با ویروس کرونا هستند.

    کنسرت‌های آنلاینِ فرزاد فرخ هر شب از ساعت ۲۰:۳۰ و با اجرای هفت یا هشت قطعه برگزار شد. این اجراها از طریق صفحه‌های اینستاگرامِ آوازی نو، صفحه‌ی فرزاد فرخ، صفحه هشتک میدیا و صفحه فرهی به صورت آنلاین پخش شد.

    هر شب و پس از پخش آنلاینِ هر اجرا، ویدیوی آن شب روی صفحه‌ها بارگذاری می‌شد تا مخاطبان بتوانند اجرا را به صورت آفلاین هم ببینند. کل اعضای گروه و تمام عوامل شامل صدابردار، نورپرداز، تدارکات و… حدود ۲۵ نفر بود. این افراد با رعایت تمام نکات و اصول بهداشتی به محل اجرا می‌آمدند.

    همچنین این اجراها در استودیوی خصوصی و بدون حمایت‌های دولتی یا اُرگانی برگزار شد.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=373040
       
    برچسب ها فرزاد فرخ

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *