×
×

روزهای ۲۹ و ۳۰ مهرماه

  • کد نوشته: 3708
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۳ام مهر ۱۳۸۹
  • ۱ دیدگاه
  • کنسرت «احسان خواجه امیری» خواننده جوان کشورمان روزهای ۲۹ و ۳۰ مهرماه ۸۹ در یک سئانس در ساعت ۲۰:۳۰ در تالار بزرگ کشور برگزار می‌شود. این هنرمند به همراه اعضای ارکسترش که متشکل از «میثم مروستی» نوازنده ویولن و سه‌تار، «‌زایا سلیمان» نوازنده درام و سرپرست ارکستر، «بهرنگ بهادرزاده» نوازنده کیبورد، «هومن نامداری» نوازنده ساکسیفون […]

  • کنسرت «احسان خواجه امیری» خواننده جوان کشورمان روزهای ۲۹ و ۳۰ مهرماه ۸۹ در یک سئانس در ساعت ۲۰:۳۰ در تالار بزرگ کشور برگزار می‌شود.

    این هنرمند به همراه اعضای ارکسترش که متشکل از «میثم مروستی» نوازنده ویولن و سه‌تار، «‌زایا سلیمان» نوازنده درام و سرپرست ارکستر، «بهرنگ بهادرزاده» نوازنده کیبورد، «هومن نامداری» نوازنده ساکسیفون و … است، به روی صحنه می‌رود.

    براساس این گزارش، احسان خواجه امیری در این کنسرت، گلچینی از آلبوم های قبلی و قطعات آلبوم جدیدش «یه خاطره از فردا» را اجرا خواهد کرد.

    بلیت فروشی این کنسرت به زودی آغاز خواهد شد و علاقه مندان می‌توانند با قیمت‌های ۲۵، ۳۰، ۳۵، ۴۰ و ۴۵ هزار تومان برای طبقه همکف و با قیمت‌های ۲۰، ۲۵ و ۳۰ هزار تومان برای بالکن بلیت تهیه کنند.

    لازم به ذکر است، آلبوم موسیقی «یه خاطره از فردا» شهریور ماه ۸۹ توسط این هنرمند جوان به بازار عرضه شد. در این آلبوم که احسان خواجه‌امیری، مهرداد نصرتی و بهرنگ بهادرزاده آهنگسازی آن را بر عهده داشتند، نوازندگانی چون میثم مروستی، علی جعفری پویان، ‌امید حجت، آرمین قیطاسی، پدرام فریوسفی، ‌زایا سلیمان، همایون نصیری، بابک ریاحی‌پور و رضا تاجبخش حضور داشتند.

    https://musiceiranian.ir/?p=3708
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *