×
×

در دومین روز از جشنواره موسیقی کارآوا

  • کد نوشته: 3677
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۰ام مهر ۱۳۸۹
  • ۰
  • شاهین فرهت آهنگساز و خالق سمفونی‌هایی چون تهران، فردوسی و ایران در جشنواره موسیقی کارآوا به سخنرانی در خصوص موسیقی کار در ایران می‌پردازد. به گزارش ستاد خبری جشنواره موسیقی کارآوا، در دومین روز از همایش موسیقی بزرگ علمی – فرهنگی و هنری کارآواها و آیین‌‌های موسیقایی کار در ایران، دلشاد رحیم اف پژوهشگر و […]

  • شاهین فرهت آهنگساز و خالق سمفونی‌هایی چون تهران، فردوسی و ایران در جشنواره موسیقی کارآوا به سخنرانی در خصوص موسیقی کار در ایران می‌پردازد.
    به گزارش ستاد خبری جشنواره موسیقی کارآوا، در دومین روز از همایش موسیقی بزرگ علمی – فرهنگی و هنری کارآواها و آیین‌‌های موسیقایی کار در ایران، دلشاد رحیم اف پژوهشگر و رئیس دپارتمان فولکلور آکادمی علوم جمهوری تاجیکستان ، مصطفی خلعتبری لیماکی، شاهین فرهت، موسی جرجانی، حمید سفید گر شهانقی، محمد جواد بشارتی و احمد حسینی به سخنرانی در خصوص موسیقی های کار می‌پردازند.
    درکنار این سخنرانی‌ها ، دهل زنی جار تبلیغاتی قصابی گاو در بختیاری، موسیقی کار ترکمن، موسیقی سیستان و بلوچستان ( نل و دونلی)، آوازهای کشاورزی یئل یئل و آیین تکم و آوازهای کار در آذربایجان شرقی و غربی، آواز های موسیقی کار بختیاری و موسیقی کار در علی آباد کتول توسط هنرمندان این مناطق اجرا می‌شود.
    همایش موسیقی بزرگ علمی – فرهنگی و هنری کارآواها و آیین‌‌های موسیقایی کار در ایران به همت مرکز موسیقی حوزه هنری به دبیری هوشنگ جاوید ۱۹ تا ۲۲ مهرماه ساعت ۱۸ در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=3677
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *