×
×

جزئیات و کاورهای این آلبوم را در موسیقی ایرانیان ببینید

  • کد نوشته: 36007
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱ام خرداد ۱۳۹۲
  • ۵ دیدگاه
  • دومین آلبوم رسمی شهاب رمضان خواننده و آهنگساز مطرح موسیقی پاپ ایران با نام «جشن تنهایی» از طریق «آوای هنر» و پخش «هنر اول» راهی بازار موسیقی کشور شد. در ادامه جزئیات و کاورهای آلبوم را از موسیقی ایرانیان ببینید.

    جزئیات و کاورهای این آلبوم را در موسیقی ایرانیان ببینید
  • موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: دومین آلبوم رسمی شهاب رمضان خواننده و آهنگساز مطرح موسیقی پاپ ایران با نام «جشن تنهایی» از طریق «آوای هنر» و پخش «هنر اول» راهی بازار موسیقی کشور شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این اثر ۱۱ قطعه به نام های «لحظه ها»، «خوشبختم»، «عاشق کشون»، «حالم خوبه»، «غم عشق»، «خونه»، «خواب»، «آخرین بار»، «سهم من»، «قسمت» و «جشن تنهایی» دارد که ملودی قطعات توسط شهاب رمضان، سیروان خسروی، امیر یگانه و سعید سام ساخته شده و سیروان خسروی و زانیار خسروی این آلبوم را تنظیم کرده اند، امیر ارجینی، حسین صفا، حسین غیاثی، علی بحرینی، علی استیری و امیر یگانه هم به عنوان ترانه سرا با شهاب رمضان در تولید این اثر همکاری داشته‌اند.

    پیام طونی (ویولن)، فیروز ویسانلو (گیتار اکوستیک)، میلاد درخشانی (سه تار)، بابک یوسفی (کلارینت) و سیروان خسروی (پیانو کیبورد) هم در این اثر به نوازندگی پرداخته اند.

    لازم به ذکر است که اولین آلبوم موسیقی شهاب رمضان سال ۱۳۸۹ با عنوان «رمانتیک» و همکاری سیروان خسروی راهی بازار موسیقی کشور شد و مورد استقبال مخاطبین موسیقی پاپ قرار گرفت، این خواننده به عنوان آهنگساز نیز با خواننده های مطرحی همچون بهنام صفوی، حمید عسکری، سیروان خسروی، امین رستمی، احسان حق شناس، ایمان قیاسی، نادر مسچی، رامین بی باک و آریا جهان میرزایی همکاری داشته است.

    علاقه مندان برای تهیه این اثر به صورت نسخه اصلی می تواننده به فروشگاه های معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری در سراسر کشور مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=36007
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *