×
×

ارکستر فیلارمونیک تهران ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت به روی صحنه می رود

  • کد نوشته: 35494
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۴ام اردیبهشت ۱۳۹۲
  • ۰
  • ارکستر فیلارمونیک تهران پنجشنبه و جمعه این هفته، ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت، ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به روی صحنه می رود. در ادامه عکسهای پرستو سلیمانی از تمرینات این ارکستر برای برگزاری کنسرت را می توانید از موسیقی ایرانیان مشاهده نمایید.

    ارکستر فیلارمونیک تهران ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت به روی صحنه می رود
  • موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: ارکستر فیلارمونیک تهران پنجشنبه و جمعه این هفته، ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت، ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به روی صحنه می رود.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این ارکستر در برنامه پیش رو، قطعه هایی از گیوم لکو، گیا کانچلی، کارل نیلسن را اجرا می کند که تا به حال توسط هیچ ارکستر ایرانی ای اجرا نشده است. در کنار این قطعات کارهایی زیبا از ساموئل باربر و راول نیز به اجرا در خواهد آمد.

    ارکستر فیلارمونیک تهران به رهبری و سرپرستی آرش گوران، رهبر میهمان ارکستر ملی ایران و نخبه برگزیده موسیقی در جشنواره استعدادهای درخشان، از سال ۱۳۹۰ شروع به کار کرده است و همواره با توجه به اعضای حرفه ای و برنامه ها و قطعه های اجرایی منحصر به فردش مورد توجه مخاطبان و منتقدین بوده است. کنسرت مایستر این ارکستر پدرام فریوسفی، کنسرت مایستر سابق ارکستر ملی ایران است که سابقه ای طولانی در همکاری با ارکسترهای بزرگ جهانی و رهبرهای بزرگ دارد. در این ارکستر نوازندگان جوان و زبده ای چون امین غفاری، مهوش عسگری، سروین حزین، آوا شادمانی، سپیده معزز، فرنوش رحیمی، فرشته توفیقی، نیلوفر محبی، عرفان شریف زاده، فرمهر بیگلو، الناز پگاه، سارا بیرمزادگان، فوژان غریب نژاد، آناهیتا خانزاده، پانیذ فریوسفی، کیمیا حسابی، نیلوفر سهی، امیرحسین منصوری،پیمان ابوالحسنی، ماکان خوی نژاد، سپهر میرسپاسی، علی آقاجانی، سالار غفاربجویی، ساناز حمیدی و پروانه انارکی هنرنمایی می کنند.

    در اجرای  ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت  ارکستر فیلارمونیک تهران یکی از نوازندگان چیره دست پیانو، بهنام ابوالقاسم، به عنوان نوازنده میهمان این ارکستر را همراهی می کند. این ارکستر این بار نیز قصد دارد در برنامه خود قصد قطعاتی را از اهنگسازانی اجرا کند که پیش از این کارهایشان در کشور اجرا نشده اند، مانند قطعاتی از کار نیلسن، گیا کانچلی، گیوم لکو و …. مدیریت اجرایی این ارکستر به عهده پوریا منوچهری است.

    در ادامه عکسهای پرستو سلیمانی از تمرینات این ارکستر برای برگزاری کنسرت را می توانید از موسیقی ایرانیان مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=35494
       
    برچسب ها آرش گوران

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *