×
×

با برگزاری کنسرت گروه کرشمه در کانادا

  • کد نوشته: 3544
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۶ام مهر ۱۳۸۹
  • ۰
  • با برگزاری کنسرت گروه کرشمه در کانادا، نخستین همکاری سعید فرجپوری (نوازنده و آهنگساز) با علیرضا قربانی (خواننده ) اتفاق می افتد. سعید فرجپوری که چند ماهی از مهاجرتش به کانادا می گذرد با اشاره به نخستین کنسرتش در شهر ونکور کانادا به خبرنگار مهر گفت : در این برنامه که روز ۷آذر (۲۸ نوامبر) […]

  • با برگزاری کنسرت گروه کرشمه در کانادا، نخستین همکاری سعید فرجپوری (نوازنده و آهنگساز) با علیرضا قربانی (خواننده ) اتفاق می افتد.

    سعید فرجپوری که چند ماهی از مهاجرتش به کانادا می گذرد با اشاره به نخستین کنسرتش در شهر ونکور کانادا به خبرنگار مهر گفت : در این برنامه که روز ۷آذر (۲۸ نوامبر) سال جاری برگزار می شود برخی ازقطعات با کلام و بی کلام من در دستگاه ماهور و با آواز علیرضا قربانی ارائه خواهد شد.

    عضو پیشکسوت و نوازنده کمانچه گروه دستان در ادامه افزود: این کنسرت توسط گروه کرشمه و با حضور عده ای از نوازندگان خوب هموطن در کانادا اجرا می شود که طی آن قرار است سه تصنیف از من که بر اساس اشعاری از اخوان ثالث،سیاوش کسرایی و فریدون مشیری ساخته شده اجرا شود.

    فرجپوری در پایان با ابراز امیدواری نسبت به اجرای این برنامه در دیگر شهرها از جمله درایران در باره اعضای گروه گفت : در این کنسرت علی رزمی و بهروز رحمانی تار، علی سجادی ،بربط،سهراب صائب و سینا خالدی،سنتور، سینا اتحاد،کمانچه و رامین بهرمانی،هنری و ارژنگ عطااللهی سازهای کوبه ای می نوازند.

    https://musiceiranian.ir/?p=3544
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *