×
×

کتابخانه نادر ابراهیمی صاحب ۴ هزار کتاب شد

  • کد نوشته: 353932
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۰ام اسفند ۱۳۹۸
  • ۰
  • کتابخانه نادر ابراهیمی صاحب ۴ هزار کتاب شد

  • ایبنا نوشت: رضا زاده با اشاره به چیدمان کتاب‌ها در کتابخانه نادر ابراهیمی، از دیحیتال‌سازی منابع و عضوگیری کتابخانه در آینده نزدیک خبر داد.

    محمد مهدی رضازاده، رئیس خانه شعر و ادبیات فارسی با اشاره به افتتاح کتابخانه نادر ابراهیمی پس از ۱۵ سال، درباره منابع موجود در کتابخانه نادر ابراهیمی گفت: حدود ۴۰۰۰ جلد کتاب از سوی خانواده نادر ابراهیمی در اختیار خانه شعر و ادبیات فارسی قرار گرفته است. به‌دلیل اصرار خانواده او بر روند چیدمان، کتاب‌ها توسط خانواده ابراهیمی جانمایی شد و این کار نزدیک به دو ماه زمان برد. البته به‌دلیل دسته‌بندی نشدن کتاب‌ها، نتوانستیم آن‌ها را به‌لحاظ تحلیلی ارزش‌گذاری کنیم.

    وی ادامه داد: کتابخانه با تمام منابع موجود باقی‌مانده از نادر ابراهیمی افتتاح شده است؛ اما مرحله ورود اطلاعات کتاب‌ها همچنان انجام نشده و در تلاش هستیم تا قبل از استفاده رسمی عموم، اطلاعات کتاب‌ها را ثبت کنیم.
    رضازاده عنوان کرد: به‌دلیل هم‌جواری موزه و کتابخانه نادر ابراهیمی در خانه شعر و ادبیات فارسی، باید از لحاظ امنیتی، فعالیت‌های خوبی صورت بگیرد و کنترل کتاب‌ها راحت باشد. مجموعه باید دارای یک سیستم امنیتی خوبی باشد. البته در تفاهمی که با خانواده نادر ابراهیمی انجام شد، بخش عمده‌ای از کتاب‌ها که از لحاظ ارزشی در درجه بالایی قرار دارند، نباید امانت داده شوند. وی افزود: کتاب‌ها در صورتی امانت داده می‌شوند که عضوگیری و سطح‌بندی اعضا انجام شود و باتوجه به سطوح مختلف عضویت، کتاب‌ها به مراجعه‌کنندگان امانت داده شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=353932
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *