×
×

وقتی علی ابوالحسنی نتوانست رفتن عارف لرستانی را تاب بیاورد و او هم رفت

  • کد نوشته: 352449
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۱ام اسفند ۱۳۹۸
  • ۰
  • وقتی علی ابوالحسنی نتوانست رفتن عارف لرستانی را تاب بیاورد و او هم رفت

  • تسنیم نوشت: کامبیز دیرباز، بازیگر سینما و تلویزیون، در واکنش به درگذشت علی ابوالحسنی گفت «وقتی عارف لرستانی فوت کرد، علی به هم ریخت؛ واقعاً دو رفیق شفیقی بودند که از کرمانشاه با هم آمده بودند و علی ابوالحسنی نمی‌توانست دوری و رفتن دوستش را تحمل کند.»

    آخرین لحظات شنبه ۱۰ اسفند، رفیق شفیق عارف لرستانی، حمید گودرزی و کامبیز دیرباز و بازیگر فراموش‌نشدنی «نوروز ۷۷» و کارهای طنز تلویزیون با صحنه روزگار خداحافظی کرد. بازیگری که وقتی خبر درگذشت عارف لرستانی را شنید، تا مدت‌ها نمی‌توانست به روال‌ عادی‌اش  برگردد و حالا خودش بسیاری از دوستانش را با این فوت ناگهانی‌اش به هم ریخته است. جوان خوش‌خنده کرمانشاهی، لیسانس بازیگری از دانشکده هنر و معماری داشت و فعالیتش را با تئاتر شروع کرد. وقتی ۱۸ ساله بود از انجمن نمایش کرمانشاه با تئاتر وارد این عرصه شد و البته از همان ابتدا هم کنار عارف لرستانی بود. بعد از سربازی در سال ۱۳۷۴، ۲۳ ساله بود که به همراه عارف لرستانی وارد دانشگاه شد و آنجا بود که با کامبیز دیرباز، حمید گودرزی و حسام نواب‌صفوی هم‌کلاس شد.

    تلویزیون , صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران , شبکه نسیم , بازیگران سینما و تلویزیون ایران , ویروس کرونا , شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران , مهران مدیری ,

    بعد از چهره شدن در تئاتر، سال ۱۳۷۷ برای بازی در مجموعه «نوروز ۷۷» مهران مدیری دعوت به کار شد و تا سال ۱۳۸۱ همکاری موفقی را با این کارگردان و بازیگر تجربه کرد و نامش سرزبان‌ها افتاد. بعد از این تجربه بارها و بارها مقابل دوبین دیگر کارگردانان و سریال‌ها و نمایش‌های دیگر طنز قرار گرفت؛ مدتی به دنبال تله‌فیلم رفت اما کم‌کم به سمت اجرا رفت و از برنامه «سفر دیگر» شروع کرد. در «معمای شاه» و «ارمغان تاریکی» بازیگر شد و از سال ۱۳۹۶ نیز مجری برنامه «شب خنده» شبکه زاگرس بود. ثمره زندگی علی ابوالحسنی ۴۷ ساله، پسری نوجوان به نام طاها است؛ او شب گذشته بر اثر ایست قلبی در بیمارستان قلب تهران، دارفانی را وداع گفت.

    کامبیز دیرباز، هم‌کلاسی علی ابوالحسنی درباره دوست قدیمی‌اش گفت: «سر ضبط برنامه «دست فرمون» بودم و عوامل نخواستند خبر درگذشت علی ابوالحسنی را به من بدهند؛ چون می‌دانستند بهم می‌ریزم. بعد از ضبط متوجه شدم که علی پرکشیده و هنوز هم نمی‌توانم این رفتن ناگهانی را باور کنم. علی پسری نوجوان به نام طاها دارد که خیلی بابت این تنهایی‌اش ناراحتم.»

    وی با اشاره به درگذشت عارف لرستانی و به هم ریختن علی ابوالحسنی، خاطرنشان کرد: «وقتی عارف لرستانی فوت کرد علی به هم ریخت؛ واقعاً دو رفیق شفیقی بودند که از کرمانشاه با هم آمده بودند و علی ابوالحسنی نمی‌توانست دوری و رفتنش را تحمل کند. در این مدت با بیماری قلبی‌اش جنگید و قلبش را عمل کرده بود. متأسفانه او را از دست دادیم و خیلی متأسفم که این اتفاق تلخ افتاده است. هنوز خودم را پیدا نکردم و تسلیت می‌گویم و از خداوند برای خانواده گرامی‌اش صبر خواستارم.»

     

    https://musiceiranian.ir/?p=352449
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *