×
×

آهنگ جدید علیرضا قربانی با نام هم گناه را دانلود کنید

  • کد نوشته: 351109
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۵ام اسفند ۱۳۹۸
  • ۰
  • همکاری نخستینِ علیرضا قربانی و علیرضا افکاری، در قطعه ای به نام «هم گناه» رقم خورد که این قطعه به عنوان تیتراژ پایانی سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیائی تولید شده است.

    آهنگ جدید علیرضا قربانی با نام هم گناه را دانلود کنید
  • قطعه هم گناه با صدای علیرضا قربانی

    قطعه «هم گناه» به آهنگسازی علیرضا افکاری و خوانندگی علیرضا قربانی از تیتراژ پایانی سریال هم گناه منتشر شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، همکاری نخستینِ علیرضا قربانی و علیرضا افکاری، در قطعه ای به نام «هم گناه» رقم خورد که این قطعه به عنوان تیتراژ پایانی سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیائی تولید شده است.

    افکاری این قطعه را بر ترانه ای از حسین غیاثی آهنگسازی و تنظیم کرده و وحید طاهرخانی، میکس-مسترینگ آن را بر عهده داشته است. همچنین محمد یعقوبخانی طراح کاور و شرکت آوای ماد ناشر این اثرند.

    شایان ذکر است که با صدای قربانی پیش ازین، تک اهنگ های دیگری چون «عاشقانه نیست»، «الله مزار»، «بوی گیسو» و… به انتشار رسیده است.

    سریال هم گناه نخستین مجموعه به کارگردانی مصطفی کیایی است که محسن کیایی و علی کوچکی نویسندگان آن هستند و موضوع آن درباره خانواده صبوری، خانواده‌ای بزرگ و قدیمی است که سال‌هاست در کار صادرات و واردات گل و گیاه است. آن‌ها در خانه‌ای قدیمی همچنان در آرامش با هم زندگی می‌کنند تا اینکه ورود جوانی به این خانواده زندگی همه خانواده را دستخوش تغییراتی می‌کند.

    شایان ذکر است که قطعه «هم گناه» به آهنگسازی علیرضا افکاری و آواز علیرضا قربانی، هم اکنون آماده شنیدن است و علاقمندان می توانند این اثر را بصورت آنلاین از «موسیقی ایرانیان» شنیده و در صورت تمایل دانلود نمایند.

    آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=351109
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *