×
×

به مناسبت بزرگداشت روز جهانی غذا

  • کد نوشته: 3499
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۴ام مهر ۱۳۸۹
  • ۰
  • کنسرت گروه کر «نامیرا» به سرپرستی فرهاد هراتی به مناسبت بزرگداشت روز جهانی غذا ۲۴ مهر ۸۹ در تالار وحدت برگزار می شود.
    فرهاد هراتی سرپرست گروه کر نامیرا در نشست خبری کنسرت به مناسبت روز جهانی غذا گفت: گروه کر نامیرا متشکل از ۶۰ نفر می باشد

  • کنسرت گروه کر «نامیرا» به سرپرستی فرهاد هراتی به مناسبت بزرگداشت روز جهانی غذا ۲۴ مهر ۸۹ در تالار وحدت برگزار می شود.
    فرهاد هراتی سرپرست گروه کر نامیرا در نشست خبری کنسرت به مناسبت روز جهانی غذا گفت: گروه کر نامیرا متشکل از ۶۰ نفر می باشد، و گروه با استفاده از اسامی نت های موسیقی به جای کلام، محدودیت کلامی را از بین می برد و شنونده را به تجربه ای نو از موسیقی مدرن و کلاسیک می رساند.
    وی ادامه داد: سولیست آواز و پیانو، خواننده های سوپرانو، آلتو و باس،پیانو، ویولن و تک نوازی فلوت همراهی می شوند و حضور ۲۰ خواننده کر کودک از ویژگی های این اجرا می باشد.
    وی افزود: اجرای کنسرت ” خورشید اقیانوس آرام” به گرسنگان فقیر جهان تقدیم می گردد و شرکت گلدیران، نماینده انحصاری محصولات ال جی در ایران حامی این برنامه می باشد.
    نگار گرامی نماینده برنامه جهانی غذا در ایران نیز اظهار داشت: برنامه جهانی غذا، بزرگترین سازمان بشردوستانه دنیا در مبارزه با گرسنگی است. این سازمان هر ساله به طور میانگین به ۹۰ میلیون نفر در بیش از ۷۰ کشور دنیا کمک های غذایی می رساند.
    دارا دربندی سخنگوی برنامه جهانی غذا نیز در خصوص آمار گرسنگان جهان گفت: در این روز ما از تمامی جهانیان می خواهیم تا ۹۲۵ میلیون گرسنه را به خاطر بیاورند و از همه مردم دعوت می کنیم تا هر کس به نوبه خود در کاهش این آمار سهیم شود.
    وی افزود: عواید حاصل از فروش بلیط این کنسرت به پروژه های برنامه جهانی غذا در ایران تخصیص داده می شود.
    گفتنی است در این برنامه روسای هیئت های دیپلماتیک و سازمان های بین المللی مستقر در جمهوری اسلامی ایران و مدیران عالی رتبه دولتی به این مراسم دعوت شده اند.
    لازم به ذکر است کنسرت گروه نامیرا  در ۲۴ مهر در ساعت ۲۱:۰۰ در تالار وحدت به مدت ۱۲۰ دقیقه اجرا می شود و علاقه مندان می توانند جهت اطلاعات بیشتر و رزو بلیط به موسسه گلچین آوای شرق با شماره های ۸۸۴۲۱۸۱۲ – ۸۸۴۲۸۸۱۸ تماس حاصل فرمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=3499
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *