×
×

محسن شریفیان با اهل غوص در کیش

  • کد نوشته: 349708
  • حمیده موسوی
  • چهارشنبه, ۳۰ام بهمن ۱۳۹۸
  • ۰
  • محسن شریفیان و جمعی از اهالی موسیقی جنوب، پس از پروژه موسیقایی «حال خوب»، امروز با رویدادی دیگر تحت عنوان «اهل غوص» گرد هم می آیند.

    محسن شریفیان با اهل غوص در کیش
  • محسن شریفیان با اهل غوص

    محسن شریفیان و جمعی از اهالی موسیقی جنوب، پس از پروژه موسیقایی «حال خوب»، امروز با رویدادی دیگر تحت عنوان «اهل غوص» گرد هم می آیند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، محسن شریفیان، پژوهشگر و موزیسین شناخته شده موسیقی محلی و سرپرست گروه لیان که چندی پیش برای رویداد حال خوب در جزیره کیش حضور داشت، امروز با نگاهی به آیین ها و باورهای مردمان این جزیره پروژه ای دیگر را تحت عنوان «اهل غوص» دنبال می کند.

    در این همایش که به موضوع موسیقی و مردم شناسی بومیان جزیره کیش می پردازد، اجرای موسیقی کیش و دیگر برنامه های پژوهشی ارائه خواهد شد.

    دورهمی موسیقی اهالی کیش در پروژه حال خوب، اوایل بهمنِ جاری به پیشنهاد خسرو نشان مدیر امور هنری سازمان منطقه آزاد کیش و در راستای دیده شدن موسیقی فولک بومیان جزیره کیش برگزار شده بود که به گفته شریفیان، این برنامه به‌نوعی باورداشت ارزش‌های هنری اهالی این منطقه به شمار می آید و حالا رویداد «اهل غوص» در همان مسیر و با همان اهداف پیش خواهد رفت.

    شایان ذکر است که امروز چهارشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ پروژه موسیقایی-پژوهشی «اهل غوص» با حضور محسن شریفیان و جمعی از هنرمندان بومیِ موسیقی در جزیره کیش برگزار می شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=349708
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *