×
×

واکنش بازیگر «پایتخت» به عکسی که از عروسی رحمت پخش شد

  • کد نوشته: 349548
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۳۰ام بهمن ۱۳۹۸
  • ۰
  • واکنش بازیگر «پایتخت» به عکسی که از عروسی رحمت پخش شد

  • تسنیم نوشت: تصویری از عروسی رحمت در فصل ششم «پایتخت» منتشر شده که هومن حاجی‌عبداللهی در واکنش به آن گفت: مردم ببینند که عروسی هست یا نیست! نه تأیید می‌کنم و نه تکذیب می‌کنم.

    هومن حاجی‌عبداللهی در واکنش به تصویر پخش‌شده‌ از عروسی رحمت در سریال «پایتخت ۶»‌ گفت: مردم ببینند که عروسی هست یا نیست! واقعاً نمی‌توانم بگویم و خوب است که بیننده خودش ببیند؛ نه تأیید می‌کنم و نه تکذیب می‌کنم.

    او این روزها کمتر مجری و صداپیشه تلویزیون می‌شود و ” هومن حاجی‌عبداللهی را بیشتر در لباسِ بازیگری می‌بینیم. بعد از «چند می‌گیری گریه کنی» در سینما، «اختاپوس»، «گینس»، «پیشونی‌سفید ۲ و ۳» و «سامورایی در برلین» را در کارنامه خود دارد و فارغ از «پایتخت» در سریال‌های «آقا و خانم سنگی»، «بیمار استاندارد»، «علی‌البدل» و «نون.خ.» هم حضور داشته است.

    شاید صدایِ حاجی‌عبداللهی در کاراکتر «پنگول» برای مردم آشنا باشد اما او در نقش “باب اسفنجی”، “شِرِک”، “سنجاب باغ‌وحش” و حتی مدتی صداپیشه عروسکِ برنامه «خندوانه» بود.

    این روزها فاصله حضورِ او در پلاتویی از اجرا و صداپیشگی بسیار زیاد شده و بسیاری این سؤال را دارند؛ چرا هومن‌ حاجی‌عبداللهی دیگر در تلویزیون مجری نمی‌شود؟

    وی درباره روزهای فیلمبرداری سریال «پایتخت»، افزود: این روزها مشغول فیلمبرداری‌ایم و سعی می‌کنیم تا پایان اسفندماه تصویربرداری تمام شود. دوری از خانواده و دیگر مشکلات را به جان می‌خریم که مردم در عید نوروز فضای جذاب و جالب توجهی را تجربه کنند. آنقدر «پایتخت ۶»‌ کار خوب و متنوعی باشد که مردم لذت ببرند.

    حاجی‌عبداللهی تأکید کرد: من هیچ کاری ندارم به غیر از اینکه فصل ششم سریال «پایتخت» تمام شود. مردم منتظر  «پایتخت» فوق‌العاده جذاب و خنده‌داری باشند.

    هومن حاجی‌عبداللهی با اشاره به اینکه «رحمتِ» همچنان در «پایتخت ۶» به فعالیت خود ادامه می‌دهد،‌ گفت: فعلاً از جزئیات فصل جدید خبر ندارم ولی منتظریم تا پاییز کار پیش‌تولید و تولید به جریان بیفتد.

    وی با اعلام اینکه «قصد ندارم دیگر مجری تلویزیون باشم»، تأکید کرد: آن موقع که اجرای تلویزیونی و صداپیشگی می‌کردم هر از چندگاهی سعی کردم سَری به بازیگری بزنم، ولی از زمان دیگری قرار گذاشتم کار دیگری نکنم و فقط بازیگری انجام دهم، در نتیجه به صحنه اجرا در تلویزیون باز نخواهم گشت.

    وی در پاسخ به این سؤال که چرا آن‌قدر مردم منتظر سریالی مثل «پایتخت» می‌مانند، افزود: کنار همه فاکتورهایی که یک سریال، دلچسب و دلپذیر می‌شود نمایش صمیمیت رفتار و گفتار و توجه به سبک زندگی ایرانی است. «پایتخت» تصویر درستی از خود ما ایرانی‌هاست، به همین‌خاطر به دلِ مردم نشسته و منتظرند فصل‌های جدید آن را ببینند. واقعاً کمتر اثری مثل «پایتخت» جذب‌شان می‌کند.

    ۲۴۱۲۴۱

    https://musiceiranian.ir/?p=349548
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *