×
×

ببینید | لحظات پرحاشیه جشنواره جنجالی فیلم فجر

  • کد نوشته: 347726
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۴ام بهمن ۱۳۹۸
  • ۰
  • ببینید | لحظات پرحاشیه جشنواره جنجالی فیلم فجر

  • جشنواره فیلم فجر با حواشی زیادی همراه بود که در ادامه به بخشی از آنها خواهیم پرداخت.

    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛سیوهشتمین جشنواره فیلم فجر با حواشی زیاد به پایان رسید. حواشی این جشنواره از روز اول با نشست های خبری شروع شد. از صحبت های جنجالی سامان سالور درباره فیلمش و ماجرای مواد کشیدن بیمار در بیمارستان شروع شد با خداحافظی فرامرز قریبیان و حمله ابراهیم حاتمی کیا به خبرنگارها و صحبت های جنجالی شهاب حسینی علیه مسعود کیمیایی ادامه پیدا کرد.

    همچنین سام قریبیان در مصاحبه با خبرآنلاین و مدیا از دلایل خداحافظی پدرش گفت. همچنین ابوالفضل پورعرب ستاره سال های نه چندان دور سینمای ایران مقابل دوربین مدیا به واژه سلبریتی و هجمه هایی که اخیرا به بازیگران و هنرمندان وارد شده واکنش نشان داد.

    حواشی جشنواره به این جا ختم نشد و امیر آقایی برنده جایزه بهترین بازیگر مکمل مرد در نشست خبری خود درباره دلایلش از بازی کردن در نقش گنده لات تهران گفت.

    اما اوج حواشی جشنواره سی و هشتم به صحبت های شهاب حسینی در نشست خبری رسید. او که با تهیه کنندگی و بازی در فیلم «شین» در جشنواره حاضر شده، در نشست خبری این فیلم به مسعود کیمیایی حمله کرد. او همچنین از بهروز وثوقی دفاع کرد و از علاقه اش به بازگشت او به ایران گفت. حسینی درباره کامنتهایی که پس از انتشار پستش درباره حضور در جشنواره فیلم فجر زیر پستش منتشر شده بود گفت: ۸۵ درصد کامنت ها غیرقابل انتشار بود. شهاب حسینی همچنین در نشست خبری گفته بود که بخشی از بازی اش در فیلم شین حدف شده که با واکنش کارگردان این فیلم مواجه شد و میثم کزازی دراین مورد توضیحاتی داد. کزازی همچنین درباره صحبت های تند شهاب حسینی گفت او می توانست جور دیگری این حرف ها را بیان کند.

    این پایان حواشی جشنواره فیلم فجر نبود و در مراسم اهدای جوایز بخشی از صحبت های امیر آقایی پس از گرفتن جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل سانسور شد. علاوه بر صحبت های امیر آقایی، حرف های محمدحسین مهدویان هم از تلویزیون سانسور شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=347726
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *