×
×

همکاری فرزین با سیروان خسروی در آلبوم جدید

  • کد نوشته: 34667
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۵ام اردیبهشت ۱۳۹۲
  • ۲ دیدگاه
  • فرزاد فرزین پنج شنبه شب در حالی برای دومین بار در شهر اهواز روی استیج رفت که مردم اهواز استقبال زیادی از این برنامه به عمل آوردند. دقایقی بعد از پایان کنسرت، با فرزاد گفت‌وگوی جالبی داشتیم که در ادامه آن را مرور می کنیم.

    همکاری فرزین با سیروان خسروی در آلبوم جدید
  • join-breeding-soleyman-to-orchestra-farzad-farzinموسیقی ایرانیان – مصطفی امامی: فرزاد فرزین پنج شنبه شب در حالی برای دومین بار در شهر اهواز روی استیج رفت که مردم اهواز استقبال زیادی از این برنامه به عمل آوردند. این کنسرت که به تهیه کنندگی موسسه ی ساتراپ (به مدیریت محمدحسین مقدم) و شرکت وستا (به مدیریت میلاد کرامت) و با همکاری محمد کنعانی و با همت موسسه فرهنگی هنری آوای آیین (به مدیریت حمیدرضا خجندی) برگزار شد، دومین کنسرت فرزاد طی شش ماه اخیر در اهواز بود. فرزاد در این اجرا اول با پیراهن سفید و شلوار قهوه ای روی استیج رفت و در پارت دوم با پیراهن آبی و شلوار آبی روی استیج ظاهر شد. زایا سلیمان در این کنسرت هم مثل کنسرت های قبلی به عنوان سرپرست گروه و امیرمیلاد نیکزاد به عنوان رهبر گروه فرزاد را در این اجرا همراهی می کردند. فرزاد در این اجرا آهنگ های «دوریت»، «میدونم»،«اون تو نیستی»،«دونه دونه»،«بیا بیا»، «ماه من»، «کی می تونه»، «شانس»، «شورشی»، «شراره»، «حس خوب»، «بچه»، «احساس من» و «با تو« را اجرا کرد. در میان آهنگ های اجرا شده، حضار اصرار زیادی برای اجرای دوباره آهنگ «بچه» داشتند. قبل از  شروع کنسرت کلیپ هایی از خواننده های جوان اهواز به نمایش درآمد. دقایقی بعد از پایان کنسرت، با فرزاد گفت‌وگوی جالبی داشتیم که در ادامه آن را مرور می کنیم.

     

    از اجرای اهواز برایمان بگو، چطور بود؟

    این دومین باری است که در شش ماه اخیر به اهواز سفر می کنم و در خدمت مردم خوب اهواز هستم. دفعه قبل در یک سوله ورزشی پذیرای ۳۰۰۰ نفر از مردم عزیز اهواز بودیم و این بار هم در یک سالن آمفی تاتر، گلچینی از آهنگ هایمان را اجرا کردیم. برنامه بسیار گرم و پرهیجان برگزار شد. اهوازی ها خیلی خونگرم و صمیمی برخورد کردند و این اجرا از آن دست اجراهایی شد که ما در خاطرمان دستچین خواهیم کرد.

    ویژگی این اجرا چی بود که جزو اجراهای خاطره انگیزت شده؟

    انرژی حضار و هیجان و علاقه ای که نسبت به ترانه ها از خودشان نشان دادند، بزرگ‌ترین ویژگی این اجرا بود. کیفیت اجرا در شهرستان های مختلف متفاوت است، حتی دفعه قبل که در اهواز اجرا داشتیم هم به  این شدت هیجان برنامه بالا نبود. در نهایت خونگرمی اهالی دوست داشتنی اهواز باعث شده این شهر جزو ۳ شهر اول ایران است که کنسرت های پرهیجانی در آن برگزار می شود.

    در کنسرت های شهرستان هم مثل اجراهای تهران سورپرایزهای ویژه داری؟

    در خیلی از شهرها به دلیل کمبود امکانات و فضا نمی توان این کارها را انجام داد. برای انجام کارهایی که ما در ذهن داریم، باید یک سالن خوب در اختیار داشته باشیم. مثلاً در سالن برج میلاد این کارها شدنی است اما در شهرستان ها استیج امکانات لازم را برای انجام کارهای نمایشی ندارد.

    در کنسرت تهرانت چطور؟ این بار هم قرار است شاهد اتفاقات جدید باشیم؟

    این را برای اولین بار به تو می گویم که ما بنا به دلایلی در کنسرت تهران هیچ سورپرایزی نداریم و اجرایمان، مثل بقیه خواننده ها برگزار می شود. همانطور که قبلاً هم بهت گفته بودم، این کنسرت آخرین اجرای آلبوم «شلیک» خواهد بود و در شش ماه آینده کنسرتی در تهران نخواهیم داشت. تا زمانی که آلبوم جدید منتشر نشود استراحت خواهم کرد و کارهای مربوط به آلبوم را دنبال می کنم.

    یعنی تو می خواستی در این کنسرت یک سری کارهایی انجام دهی و به اجازه این کار داده نشده؟

    بحث اجازه دادن و ندادن نیست، این کارها نیاز به یک سری هماهنگی بود که انجام نشد و یک سری مشکلات باعث شد که ما موفق به انجام کارهایمان نشویم. شاید الان زمان مناسبی برای باز کردن این مساله نباشد، اما قطعاً یک روزی این مسائل را بیان می کنم تا خیلی چیزها برای مردم روشن شود.

    تو امشب اهواز بودی و باید به تهران برگردی و بلافاصله روی استیج قرار بگیری، این موضوع خسته ات نمی کند؟

    با این همه انرژی که اهوازی ها به ما دادند، خستگی برایمان معنایی ندارد. زمانی خستگی در تن ما باقی می ماند که ما برنامه را اجرا کنیم و انرژی لازم را از مخاطب دریافت نکنیم. در این مدت اجراهای زیادی داشتیم اما در مجموع از اجراها راضی هستم و جا دارد از این طریق از بچه های گروه مثل زایا سلیمان،امیرمیلاد نیکزاد و بقیه بچه ها تشکر ویژه ای داشته باشم که در این مدت با هنر خودشان باعث شدند اجراهای خوبی داشته باشیم. انشالله یک استراحت کوتاه خواهیم داشت و با آلبومی متفاوت دوباره باز خواهیم گشت.

    نام آلبوم بعدی هم با «ش» شروع خواهد شد؟

    اگر خدا بخواهد بله! البته هنوز نام آلبوم قطعی نشده.

    فضای آلبوم چطور است؟

    فضای آلبوم نسبت به «شلیک» کاملاً متفاوت است.

    و چه کسانی قرار است در آلبوم با تو همکاری داشته باشند؟

    خیلی از عواملی که در آلبوم جدید حضور دارند، دوستانی هستند که در آلبوم قبلی هم بودند. احتمالاً سیروان خسروی در بخش تنظیم به آلبوم اضافه خواهد شد و انشالله یکی – دو اتفاق ویژه و خاص در آلبوم می افتد که نه در آلبوم های قبلی من و نه در دیگر آلبوم های پاپ شاهد آن نبوده اید.

    از شاخصه تصویر هم درآلبوم جدید استفاده کرده ای؟

    بله! حالا که صحبت از تصویر شد باید به این نکته هم اشاره کنم که داریم تلاش می کنیم ظرف یک ماه آینده، مستندی از اجراهای آبان ۹۱ را وارد بازار کنیم.

    چند روز پیش خبری در مورد «سگ های پوشالی» منتشر شد، در مورد این فیلم چه نظری داری؟

    «سگ های پوشالی» فیلم سینمایی است و قرار است به زودی اکران شود. این فیلم، سومین تجربه من در زمینه بازیگری است که در ژانر جنایی ساخته شده و نقشی که به من سپرده شده، هیچ ارتباطی با موسیقی و خوانندگی ندارد.

    https://musiceiranian.ir/?p=34667
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *