×
×

طنین نغمه ها و زخمه های اصیل خراسانی در تالار سوره حوزه هنری

  • کد نوشته: 346664
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۲۱ام بهمن ۱۳۹۸
  • ۰
  • کنسرت گروه موسیقی سرو خراسان، سومین هفته از بهمن ماه ۱۳۹۸ در سالن سوره حوزه هنری تهران به اجرا در می آید.

    طنین نغمه ها و زخمه های اصیل خراسانی در تالار سوره حوزه هنری
  • کنسرت سرو خراسان

    کنسرت گروه موسیقی سرو خراسان، سومین هفته از بهمن ماه ۱۳۹۸ در سالن سوره حوزه هنری تهران به اجرا در می آید.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، هنرنمایی و خنیاگری گروه سرو خراسان بر دوتار خراسانی و دیگر سازها همراه با آوازهای گرم و اصیل عبدالله امینی، امین امینی و کیان واحدی به سرپرستی و آهنگسازی عزیز تنها، ۲۶ بهمن ماهِ جاری در تالار سوره حوزه هنری تقدیم مخاطبان و موسیقی دوستان می شود.

    این گروه محلی خراسانی که اجرایشان را در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر بروی صحنه می برند، چهار قطعه به عناوین «یار من با شعر مولانا»، «یار جانی با شعر محلی»، «هانی با شعر محلی» و «نصرو جان با شعر محلی» را اجرا کرده که این قطعات بر اساس مقام مشق پیلتان به آهنگسازی عزیز تنها ساخته شده اند. دوتار، دوتار باس، دوتار سه سیم، دایره، عود، دف و دهل سارهایی ست که با هنرنمایی نوازندگان گروه نواخته خواهد شد. همچنین تکنوازی دوتار و تکخوانی از بخش های دیگر این کنسرت خواهد بود.

    گروه سرو خراسان از سال ۱۳۸۶ تا کنون موسیقی مقامی خراسان جنوبی را در اقصی‌نقاط ایران و حتی جهان اجرا کرده‌اند. جشنواره‌ی نواهای رضوی، رتبه‌ی دوم جشنواره موسیقی مقامی استان‌های شرق کشور و اجرا در کنسرت اکسپو ۲۰۱۰ چین و استانبول بخشی از فعالیت‌های این گروه خراسانی است.

    شایان ذکر است که کنسرت گروه موسیقی سرو خراسان/ ژیار کرمانجی، در ساعت ۱۸:۳۰ از تاریخ ۲۶ بهمن سال جاری در تالار سوره حوزه هنری برگزار می گردد. بهای بلیت های این کنسرت ۴۰ و ۶۰ هزار تومان است و علاقمندان می توانند جهت تهیه اینترنتی بلیت ها با قابلیت انتخاب صندلی به سایت تیوال www.tiwall.com مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=346664
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *