×
×

کنسرت زمستانی گروه راستان (ویژه بانوان) در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود

  • کد نوشته: 345809
  • حمیده موسوی
  • جمعه, ۱۸ام بهمن ۱۳۹۸
  • ۰
  • گروه موسیقی بانوانِ راستان به سرپرستی آزاده امیری و آواز مریم ذبیحی، در تاریخ ۱۱ اسفند ماه سالِ جاری رپرتواری از موسیقی ردیف-دستگاهی را تقدیم بانوان موسیقی دوست در فرهنگسرای نیاوران می نمایند.

    کنسرت زمستانی گروه راستان (ویژه بانوان) در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود
  • کنسرت گروه بانوان راستان

    کنسرت گروه‌ راستان (ویژه بانوان)، دومین هفته از واپسین ماه زمستانی ۱۳۹۸ در فرهنگسرای نیاوران به اجرا در می آید.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، گروه موسیقی بانوانِ راستان به سرپرستی آزاده امیری و آواز مریم ذبیحی، در تاریخ ۱۱ اسفند ماه سالِ جاری رپرتواری از موسیقی ردیف-دستگاهی را تقدیم بانوان موسیقی دوست در فرهنگسرای نیاوران می نمایند. این در حالی ست که گروه حرکات موزون با سرپرستی آناشه آراکیل جهانگیری، راستان را همراهی خواهد کرد.

    در این اجرا که امیری سرپرست و نوازنده تار آن است مریم ذبیحی (خواننده)، مریم ملا (تنبک)، لیلا ظهیر الدینی (عود)، مهزاد خردمند (کمانچه) و صبا رمضان (دف و دایره) به هنرنمایی خواهند پرداخت.

    کنسرت پیش روی گروه راستان در دو بخش به اجرا در خواهد آمد که بخش اول در دستگاه ماهور شروع شده وپس از اجرای تصانیف و ساز و آواز و قطعات ضربی در این دستگاه با مدگری وارد آواز اصفهان شده و پس ازاجرای قطعاتی در این آواز به پایان می رسد. بخش دوم را نیز گروه با آواز شور آغاز کرده؛ پس از اجرای قطعاتی وارد آواز دشتی شده، به شور باز گشته و در دستگاه نوا اجرا را پایان می دهد.

    گروه موسیقی راستان همچنین قرار است کنسرتی دیگر را نیز در ۱۳ اسفند تحت عنوان یاد میهن و به خوانندگی سپیده قضات روی صحنه ببرد.

    شایان ذکر است که کنسرت بانوان گروه موسیقی راستان، در ساعت ۲۰ از تاریخ ۱۱ اسفند سالِ جاری در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود. بهای بلیت های این کنسرت ۱۰۰ هزار تومان است و علاقمندان می توانند جهت تهیه اینترنتی بلیت ها با قابلیت انتخاب صندلی به سایت ایران کنسرت با آدرس www.iranconcert.com مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=345809
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *