×
×

فیلمی ترسناک به نمایش درآمد و دو بازیگر سرشناس غیبت کردند

  • کد نوشته: 345307
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۶ام بهمن ۱۳۹۸
  • ۰
  • فیلمی ترسناک به نمایش درآمد و دو بازیگر سرشناس غیبت کردند

  • رونمایی از فیلمی ترسناک در پردیس ملت، غیبت شهاب حسینی و پیمان معادی در نشست‌های خبری و بازگشت مجید مجیدی با فیلم تازه‌اش به دور مسابقه، مهم‍ترین رویدادهای روز چهارم جشنواره فجر بودند.

    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چهارمین روز از جشنواره فیلم فجر (سه‌شنبه ۱۵ بهمن)، سینما رسانه، شاهد نمایش سه فیلم در سه ژانر مختلف بود.

    نخستین سانس به نمایش فیلم «آن شب» به کارگردانی کورش آهاری، اختصاص داشت که تعداد زیادی از تماشاگرانش، آن را ترسناک دانستند. هر چند کارگردان جوانش، این فیلم را یک اثر متعلق به ژانر روانشناختی معرفی کرد.

    از حواشی نشست خبری این فیلم، غیبت شهاب حسینی بود؛ بازیگری که پیش از شروع جشنواره، با هر گونه انصراف هنرمندان از حضور در این رویداد سینمایی، مخالفت کرده بود.

    محمد درمنش، تهیه‌کننده «آن شب»، در این باره توضیح داد: «شهاب حسینی به دلیل فیلمبرداری در خارج از کشور، امکان حضور در سینما رسانه (پردیس ملت) را پیدا نکرده است.»

    نشست دومین فیلم به نمایش درآمده دیروز، یعنی «درخت گردو» هم یک غایب بزرگ داشت؛ پیمان معادی که از دو هفته پیش، زمزمه‌های انصرافش از حضور در جشنواره به گوش می‌رسید.

    البته این بازیگر جهانی سینمای ایران، به صورت تلفنی با نشست خبری این فیلم تماس برقرار کرد و از داستان، موضوع و بازی در «درخت گردو» گفت.

    بعد از پایان این نشست هم البته خبر رسید که پیمان معادی مثل شهاب حسینی، این روزها در خارج از کشور به سر می‌برد و برای همین در جشنواره غایب است.

    همچنین محمدحسین مهدویان در گفت‌وگو با خبرآنلاین، درباره اهمیت نقش و بازی معادی گفت: «خیلی دوست داشتم فیلمی درباره مقام پدر بسازم و فکر می‌کنم با پیمان معادی و شخصیت قادر، این فیلم را ساخته‌ام.»

    اما مهران مدیری، دیگر بازیگر سرشناس «درخت گردو»، در این نشست حضور داشت و درباره بازی در این فیلم گفت: «من در این اتفاق خودم بودم، چون در دوران سربازی، ما بانه بودیم و وقتی سردشت بمباران شیمیایی شد، به آن‌جا اعزام شدیم و بخش بزرگی از این صحنه‌ها را از نزدیک دیدم.»

    سومین فیلم به نمایش درآمده دیروز، «دوزیست» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد بود.

    پژمان جمشیدی در این نشست با اشاره به تاثیر تئاتر روی بازیگری‌اش گفت: «بازی در تئاتر بسیار سخت است، من تجربه حضور در ۳۰ تئاتر را داشته‌ام و این تجربه از من آدم و بازیگر دیگری ساخت.»

    اما شاید مهم‌ترین اتفاق دیروز جشنواره، بازگشت فیلم «خورشید» ساخته مجید مجیدی، پس از چند روز تاخیر به بخش مسابقه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر بود. فیلمی که با حضورش، تنور رقابت بخش سودای سیمرغ را گرم‌تر خواهد کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=345307
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *