×
×

خرید قانونی آلبوم صبر کن با صدای محمد معتمدی

  • کد نوشته: 344491
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۱۴ام بهمن ۱۳۹۸
  • ۰
  • آلبوم «صبر کن» نام اثری ست حاصل همکاری مهیار علیزاده و محمد معتمدی، خواننده شناخته شده موسیقی کشورمان که در فضایی از دکلمه خوانی و تصنیف خوانی و در قالب ۷ قطعه به اجرا در آمده است.

    خرید قانونی آلبوم صبر کن با صدای محمد معتمدی
  • آلبوم صبر کن با صدای معتمدی منتشر شد

    آلبوم صبر کن به آهنگسازی مهیار علیزاده و آواز محمد معتمدی، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری ایرانگام راهی بازار موسیقی شد.

    ? خرید آنلاین این آلبوم موسیقی

     

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم «صبر کن» نام اثری ست حاصل همکاری مهیار علیزاده و محمد معتمدی، خواننده شناخته شده موسیقی کشورمان که در فضایی از دکلمه خوانی و تصنیف خوانی و در قالب ۷ قطعه به عناوین «صبر کن»، «هیچ مگو»، «در هوایت بی قرارم»، «مرا یارا»، «اینجا جدا شویم» و «از تولد» ساخته و پرداخته شده است.

    تصانیف این اثر بر سروده هایی کهن و معاصر از مولانا و مهدی مظاهری به اجرا در آمده اند و ضمن آوازخوانی معتمدی، دکلمه هایی با صدای اندیشه فولادوند، لیندا کیانی و شایان صبور را نیز در آن می شنویم.

    پدرام فریوسفی ومیثم مروستی (ویولون، ویولون آلتو)، پانیذ فریوسفی و امین غفاری (ویولن)، آتنا اشتیاقی و نگار نوراد (کنترباس) و مهرناز دبیرزاده (پرکاشن) و مهرزاد اعظمی کیا (کمانچه) از جمله نوازندگان این اثر هستند و قطعات در استودیوهای صبا، کنگان پارسه، آبی رود و استودیو شهر صدای پارسیان به ضبط رسیده اند. همچنین کاوه عابدین، پیمان حاتمی، حمیدرضا آداب (استودیو سرنا) در بخش میکس و مستر همکاری داشته اند.

    شایان ذکر است که آلبوم موسیقی «صبر کن» با آواز محمد معتمدی، توسط نشر ایرانگام منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت و علاقمندان می توانند این اثر را بصورت آنلاین از رسانه های مجاز و یا نسخه فیزیکی و اورجینال آن را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

    ? خرید آنلاین این آلبوم موسیقی

    https://musiceiranian.ir/?p=344491
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *