×
×

تصویر هانیه توسلی و مهران احمدی روی پوستر «بی‌صدا حلزون»

  • کد نوشته: 343776
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۱ام بهمن ۱۳۹۸
  • ۰
  • تصویر هانیه توسلی و مهران احمدی روی پوستر «بی‌صدا حلزون»

  • اولین پوستر فیلم سینمایی «بی‌صدا حلزون» به کارگردانی بهرنگ دزفولی‌زاده که در بخش نگاه نو سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد، رونمایی شد. این پوستر دربرگیرنده تصاویر بازیگرانی چون هانیه توسلی، مهران احمدی، محسن کیایی و … است.

    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در آستانه آغاز سی و هشتمین دوره از جشنواره فیلم فجر، اولین پوستر فیلم سینمایی «بی‌صدا حلزون» به کارگرانی بهرنگ دزفولی‌زاده و تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته که در بخش نگاه نو این دوره از جشنواره حضور دارد، با طراحی مصطفی پناهنده رونمایی شد.

    از جمله کارهای مصطفی پناهنده که در عرصه موسیقی و بازیگری نیز فعالیت می‌کند، طراحی پوستر سریال «ساخت ایران» است.

    بهرنگ دزفولی‌زاده، کارگردان «بی‌صدا حلزون» پیش از این بیش از ۸۰ فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی را عکاسی کرده و سازنده ۹ فیلم کوتاه مستند و داستانی است که این آثار در اکثر جشنواره‌های خارجی و داخلی حضور داشته و موفق به دریافت جایزه شده‌اند.

    فیلم کوتاه «استون» ساخته دزفولی‌زاده بهار امسال در قالب مجموعه «فیلم‌های کوتاه روز» در گروه هنر و تجربه اکران عمومی شده است.

    هانیه توسلی، مهران احمدی، پدرام شریفی و محسن کیایی با حضور علیرضا جلالی‌تبار، بهنوش بختیاری، الهه حسینی و بیژن بافکار، بازیگران «بی‌صدا حلزون» هستند.

    «بی‌صدا حلزون» داستان زنی است که بین احساس و منطقش در حال تصمیم‌گیری است.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=343776
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *