×
×

نخستین کنسرت ظافر یوسف در ایران برگزار می شود

  • کد نوشته: 343559
  • حمیده موسوی
  • پنجشنبه, ۱۰ام بهمن ۱۳۹۸
  • ۰
  • ظافر یوسف، آهنگساز، نوازنده عود و خواننده تونسی، برای نخستین بار در ایران سالن میلاد نمایشگاه، به اجرای کنسرت می پردازد.

    نخستین کنسرت ظافر یوسف در ایران برگزار می شود
  • نخستین کنسرت ظافر یوسف در ایران

    نخستین کنسرت ظافر یوسف، موزیسین و نوازنده عود مشهور تونسی، در آخرین روز از دومین ماه زمستانی ۱۳۹۸ تقدیم مخاطبان و موسیقی دوستان در سالن میلاد نمایشگاه می شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، ظافر یوسف، آهنگساز، نوازنده عود و خواننده تونسی، برای نخستین بار در ایران به اجرای کنسرت می پردازد.

    این اجرا در شامگاه ۳۰ بهمنِ جاری، در سالن نمایشگاه بین المللی تهران بروی صحنه می رود.

    بهای بلیت های این کنسرت ۱۵۰ و ۲۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

    ظافر یوسف متولد ۱۹ نوامبر ۱۹۶۷ در طبلبه‎، تونس، آهنگساز، خواننده و نوازندهٔ عود است که او در سنین کودکی به موسیقی جاز علاقه‌مند شد و در طول تحصیلاتش به این موسیقی گوش فرا می‌داد. بعدها ظافر تونس را ترک کرده تا موسیقی مورد علاقه اش را به صورت جدی دنبال کند. یوسف از سال ۱۹۹۰ در اروپا زندگی می‌کند. او به جز موسیقی جاز، در زمینهٔ موسیقی آوانگارد و موسیقی ملل هم کار می‌کند و برای آنها نیز نامزد جوایزی شده‌است. ظافر شش آلبوم از خود و آلبوم‌هایی را با همکاری پائولو فرسو ترومپت‌نواز ساردنی و اویند آرست گیتاریست نروژی منتشر کرده‌است. این موزیسین به موسیقی هند و موسیقی نوردیک نیز علاقه‌مند است.

    شایان ذکر است که کنسرت ظافر یوسف در ساعت ۲۱:۳۰ از تاریخ ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۸ در سالن میلاد نمایشگاه بروی صحنه می رود و علاقمندان می توانند جهت تهیه اینترنتی بلیت ها با قابلیت انتخابصندلی به سایت تیوال با آدرس www.tiwall.com مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=343559
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *