×
×

امروز و با حضور رئیس جمهور

  • کد نوشته: 34292
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۰ام اردیبهشت ۱۳۹۲
  • ۰
  • گروه موسیقی لیان به سرپرستی محسن شریفیان و خوانندگی آکا صفوی، امروز در جشن روز ملی خلیج فارس که در سالن وزارت کشور برگزار شد، به روی صحنه رفت.

    امروز و با حضور رئیس جمهور
  • گروه موسیقی لیان

    گروه موسیقی لیان

    موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: گروه موسیقی لیان به سرپرستی محسن شریفیان و خوانندگی آکا صفوی، امروز در جشن روز ملی خلیج فارس که در سالن وزارت کشور برگزار شد، به روی صحنه رفت.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این اجرا که با استقبال مخاطبین روبرو شد، گروه لیان یک بار در ابتدا و در غیاب رئیس جمهور به روی صحنه رفت و پس از اتمام اجرا با توجه به اینکه محمود احمدی نژاد وارد سالن مراسم شده بود، مسولین از این گروه درخواست کردند دوباره در حضور رئیس جمهوری و هیات همراه به اجرا بپردازند و گروه لیان نیز با وجود عجله برای رسیدن به پرواز (اجرای بعدی این گروه به مناسبت خلیج فارس در عسلویه) دوباره به روی سن بازگشت و شریفیان قطعه ای نیمه خوانی (آهنگ کار بر روی دریا) اجرا و این آهنگ را به پاس قدردانی از پرفسور احمد اقتداری (چهره ماندگار خلیج فارس) به ایشان تقدیم کرد. همچنین این چهره ماندگار کشور و خلیج فارس پس از اجرای لیان به روی صحنه آمد و از محسن شریفیان و اعضای گروهش برای اجرای ماندگارشان تقدیر و تشکر کرد.

    شایان ذکر است در این مراسم گروه موسیقی لیان تنها گروه موسیقی محلی کشور بود که برای اجرا دعوت شده است و از نکات حالب توجه اجرای لیان شاهنامه خوانی آکا صفوی خواننده این گروه بود که مورد استقبال قرار گرفت.

    این برنامه هم اکنون با حضور محمود احمدی نژاد در سالن وزارت کشور در حال برگزاری است.

    https://musiceiranian.ir/?p=34292
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *