×
×

اردشیر کامکار و حسین علیشاپور میهمان مشهدی ها/ با همنوازان برگ ریز

  • کد نوشته: 341774
  • حمیده موسوی
  • پنجشنبه, ۳ام بهمن ۱۳۹۸
  • ۰
  • دو رویداد موسیقایی در قالب مستر کلاس گروهی-خصوصی کمانچه و آواز و کنسرت پژوهشی با حضور و تدریس اردشیر کامکار  و حسین علیشاپور امروز و فردا، سوم و چهارمِ بهمنِ جاری در مشهد برگزار می گردد.

    اردشیر کامکار و حسین علیشاپور میهمان مشهدی ها/ با همنوازان برگ ریز
  • کنسرت پژوهشی همنوازان برگ ریز

    اردشیر کامکار، آهنگساز و نوازنده سرشناس کمانچه با همراهی گروه همنوازان برگریز به خوانندگی حسین علیشاپور، چهارم بهمن ماه ۱۳۹۸ میهمان موسیقی دوستانِ مشهدی خواهند بود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، دو رویداد موسیقایی در قالب مستر کلاس گروهی-خصوصی کمانچه و آواز و کنسرت پژوهشی با حضور و تدریس اردشیر کامکار  و حسین علیشاپور امروز و فردا، سوم و چهارمِ بهمنِ جاری در مشهد برگزار می گردد.

    در این کنسرت پژوهشی که به همت آموزشگاه موسیقی اردیبشهت و با همکاری انجمن موسیقی خراسان رضوی تدارک دیده شده، اردشیر کامکار (آهنگساز-کمانچه)، ارژنگ کامکار (تنبک)، فرزاد محمد نژاد (تار) و حسین علیشاپور (آواز) به اجرا خواهند پرداخت.

    همچنین کارگاه خصوصی و گروهیِ آواز با حضور و تدریس حسین علیشاپور، امروز سوم بهمنِ جاری در این آموزشگاه دایر خواهد بود.

    شایان ذکر است که کارگاه آموزشی تخصصی کمانچه استاد کامکار و کنسرت پژوهشی با همنوازان برگ ریز به خوانندگی حسین علیشاپور، فردا جمعه ۴ یهمن ماه در مشهد برگزار می شود و علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و حضور در این کنسرت به آدرس www.ordibeheshtmusic.com مراجعه نمایند.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=341774
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *